..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Dahlia




4 Nisan 2009
Aşkın Damağımda Kaldı  
” Sar beni başkasına yasakla .. “

Dahlia


Gözlerinin yeşilini sevdiğim adam'a içimde biriktirdiklerim ...


:AHFF:
Ağladım .. Çok ağladım sevgilim .. Yalvar yakar ağladım .. Bağıra çağıra seslendim sana .. Gel istedim o an , yanımda ol .. Ama istemedim sonra ; güçsüzlüğüme tanık olmanı hiç istemezdim bilirsin .. Ben ağlarken sen de ağlardın belki ; hayır hayır bunu göze alamazdım .. Dayanamazdım senin yeşillerinden akan tek damla yaşa, sen hep gülmeliydin ..

Bir şarkı çalıyor arkada ; Toygar Işıklı .. Derinden gelen bir sesi var bu adamın , çok güzel .. Senin sesin gibi ise asla değil .. Seni dinlemeyi çok severdim bilirsin, ne anlatırsan anlat duyayım o sesi isterdim .. Sesine uzak kaldığım zamanlarda anladım bunu ; sonra ansızın bir kasım akşamı duyduğumda .. Ahh o ses , hep heyecanlandırır beni .. Her defasında ufak kız çocuğun olurum .. "Bebeğim" dersin sen, ben yanarım derinden ..

” Uyan sonsuz rüyalardan uyan .. “

Hayır sevgilim .. Biz uyanmayalım , Toygar’a inat rüyamızda mutlu olalım .. Bu sadece bizim rüyamız olsun .. Sen hep yanımda ol , insanları anlat bana , sonra ağlamaklı olayım ben , sarıl bana ..

” Sar beni başkasına yasakla .. “

Sevemiyorum bir başkasını , Sevdiğim diyemiyorum bir baskasına .. Onlar daha çocuk sevgilim, büyümeleri lazım .. Beni ise sen büyüttün .. Bugünlerde seni yazıyorum durmadan , kollarım artık tutmayacak duruma gelene kadar yazıyorum, bitmiyorsun .. hep aynı yerde kalıyoruz ; Sen beni terkedip gidiyorsun ..

Hatırlıyor musun o mart gecesini ? nasıl da kalakalmıştım .. Suçluydum , hatalıydım ama seviyordum .. Anlatamıyordum ama anlaman lazımdı ..

Ahh sevgilim , sana anlatamadığım o kadar çok şey var ki .. Birgün bir rüya grdüm .. Hani en büyük korkum seni bir başkasıyla paylaşmaktı ya , rüyamda bir kadın vardı yanında .. Alımlı , hoş bir kadın .. Öyle mutlu görünüyordun ki , gözlerinin içi gülüyordu .. tıpkı benim yanımda olduğun zamanlardaki gibi .. Sarılıyordunuz birbirinize , sonra öpüyordun onu tıpkı beni öptüğün gibi .. Ona bebeğim diyordun artık .. Aşıktın sevgilim .. Tıpkı bizim gibi diyemiyorum çünkü aşk değildi bizimki , birbirine asla ait olamayan iki kişinin durmak bilmeyen tutkusuydu sadece ..

Ahh sevgilim .. İçimde binlerce kadın yarattım , hepsini tek tek koydum senin yanına, sarıldınız, öpüştünüz, beraber uyudunuz .. Ama hiçbiri saramadı seni, mutlu olamıyordun bir türlü .. Ya da ben seni baska bir kadınla mutlu görmekten ölesiye korkuyordum .. İçimdeki tüm kadınlardan nefret ettim ..

Arasam şimdi seni .. Nasılsın ne haldesin , kimlerlesin .. Kaç kadın geçti hayatından benden sonra , kaç kişiyi sardı bedenin ? Hiçbirinin cevabını bilmiyorum , duymaya da gücüm yok sevgilim ..

Sen bakma bana, bıraksan akşama kadar yazarım .. Yanındayken de hiç susmazdım hatırlarsın , ama senden sonra hep kısa kısa cümleler kurmaya başladım , anlatamadım derdimi kimseye .. Sonra kağıda kaleme sarıldım işte .. Şimdi yine duysam sesini , damarlarıma işlesen , ne diyebilirdim sana ?

" Hiçbirşey … "

Ama şunu bil ki ; çok özledim sevgilim .. Kimse “sen” olamıyor bana .. Dünya bile nefret ediyor artık benden , herşeyi üstüme üstüme yolluyor .. Gerizekalı insanlar , İkiyüzlü insanlar , Yalancı insanlar , Hayalperest insanlar .. Hepsi dibimde bitiyor da bir sen bitmiyorsun sevgilim , ama doğru ya biz bambaşka iklimlerden gelip bulmuştuk birbirimizi , bambaşka iklimlerin adamı .. Ben bir tipi olmalıyım , sen de sıcak akdeniz akşamlarında esen hafif bir rüzgar .. ben insanların canlarını yakmalıyım , hırçın olmalıyım , sert olmalıyım ; sense hep sen olmalısın , sevdirmelisin kendini hep , birdaha birdaha yaşanmak istenmelisin , tadın damaklardan hiç gitmemeli ..



Tadın damağımda kaldı sevgilim …
Aşkın damağımda kaldı ..


Şimdi gitmem gerek , sana yakışır bir sevgiyi taşımak adına çok çalışmam , çok fırın ekmek yemem lazım .. Gülüyorsun değil mi , gözlerinden yıldızlar geçiyor tek tek , duramam ki , öperim o gözlerini …

Gözlerinin yeşilini sevdiğim adam ..

Kendine ve gözlerine iyi bak …..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gidişlerden Gidiş Beğeniyorum


Dahlia kimdir?

Geçmişi Ankara , geleceği ise hala mechul olan ; 20 yılın ardından elinde ufak hayal kırıklıklarıyla yola devam etmeye çalışan bir hayat . .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Dahlia, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.