..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Tugba Aydın




28 Mart 2009
Kahve Molası  
Tugba Aydın
Afrodizyak etkisiyle kokusu insanın aklını başından alırken; fazlası her zaman kalbi yorar sıkıştırır nefesini daraltır. Ama insanoğlu vazgeçmez aşktan.


:AFGJ:


KAHVE MOLASI

Benden selam söyleyin bütün aşklarıma…
Ama yaşanmayan hatta yaşanamayanlara…
Bazen uzaktan sevmek keyif verir insana; âşık olmak sert bir kahve içmek gibidir. Afrodizyak etkisiyle kokusu insanın aklını başından alırken; fazlası her zaman kalbi yorar sıkıştırır nefesini daraltır. Ama insanoğlu vazgeçmez aşktan. Bilir ki aşktan vazgeçmek kendinden vazgeçmektir. Sevme eylemi uzaktan bile olsa hayat damarlarından akıp gitmelidir.

Sevilmek?
İşte o başka bir başlık ne ala eğer bizi seven birileri varsa. Ama bugün biz kendi “sevmemizden” söz ediyoruz.
Sevdiğin insana bunu söyleyebilmek çok zor değildir; zor olan bunu kendine itiraf edebilmektir. Kaçmak, inkâr etmek, görmezden gelmek, bahaneler bulmak, mantıklı sebepler aramak ve daha niceleri. Sonuçta hepsi aynı durakta inecek yolcular değil mi?

“Benim bir sevgilim var henüz tanışmadığım”, diyor ya şarkıda. Düşünün ki birisi şuan sizin hayatınıza dâhil olmak için hayat kronolojisinde sırasını bekliyor. Okul, ergenlik, aileyle zıtlaşmalar, büyüme çabası, benliğini tamamlama, sınavlar, para kazanma telaşı, yuva kurma özlemi, kariyer planları, ilk mimik kırışıklıkları, şaka yollu evde kaldın imaları, lise arkadaşınızın nikâhını tek başınıza izlemek, komşu kızlarınızın bebeklerini kucaklama ve sonuç olarak nerden baksanız hayat ağacından eksilmiş 30 yaprak.

Modern hayat bizi yalnızlaştırıyor mu diye düşünmeden edemiyor insan. Hadi becerebilirsen bu araya “aşk” ı da ekle ama emanet durmasın, sırıtmasın arada. Dolu dolu sevgi olsun hayatının her karesinde. Ne sevmekten kork ne sevilmekten. Bırak kahve sıkıştırsın kalbini huzurun kaçacak elbet basit bir duygu değil elindeki. Tavana kadar zıplatmalı seni. Seviyorum ben diyebilmelisin. Ama uzaktan ama yakından o senin tercihin. En azından kendine itiraf edebilecek kadar yürekli olmalısın. Yaşın, cinsin, dilin, rengin ne olursa olsun aşk lazım bana demelisin.
Ne dersin bir kahve içelim mi yemekten sonra?


tuğba aydin



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kendini Tanı
İmitasyon Aşklar
Çengelköyde Buluşalım
Duvara Karşı


Tugba Aydın kimdir?

önce söz vardı sonra müzik. . . birleştiler ve aşkı meydana getirdiler.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Tugba Aydın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.