Müzik söylenemeyeni, ama sessiz de kalınamayanı anlatıyor. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Sarhoş olmak çok güzel eğer içinde sen yoksan hayallerin ve sen varsan, eksik bir düş sanki tüm sarhoşluklar, sonu sövgüyle biten... Bir umut belki de bu, seni benimle buluşturacak olan. Bir yağmur yağdı ve biz hiç ıslanmadık, altında durduk saatlerce ama hiç biri düşmedi üstümüze. — şanssızdık ya da çok şanslıydık — Issız bir dağ başında yanan ateşin kıyısında, gökyüzüne baktık o gece, bulutların arasından gördük. . . Sen sonra bana baktın, gözlerimin içine... Hep bir kronoloji meselesinden bahsettik seninle birlikte ve sövdük... — dünyaya geç ya da erken gelmişliğe — Önce sen, sonra ben ve sonra birlikte... Kimse anlamadı bakışmalarımızdaki manayı, Sen bana ben sana âşıktık sadece. Belki de değildik, Bir arzu birleşti birbirimizi, Ellerimiz uzandı, Sen almak istedin en yukarıdaki elmayı ben altına merdiven oldum Ama alamadık al almayı, Alt daldaki yeşili ile mana buldu aşkımız Kekremsi bir tadı vardı. Tuz ektik tat bulduk Susadık sonra Sen elini musluğa dayadın Ben bekledim avucundan içmeyi, Ben elimi çeşmeye dayadım Sen bekledin avucumdan içmeyi Bir yerde hata vardı, ellerimiz su tutmuyordu Akıyordu parmak aralarımızdan — bahtsızdık — Ne kadar denedikse nafile Ne ben içtim senin avucundan bir yudum su ne de sen içtin benden... Sonra aklımıza geldi ağzımızı çeşmeye dayamak, içmek kana kana Aynı anda eğildik ve kavuştu dudaklarımız aynı yerde — şanslıydık — Birlikte içtik ve ohh çektik sonra…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Deniz Bilge, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |