..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Düşgücü güzelliği, adaleti, mutluluğu yaratır. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > ALi GÜRPINAR




26 Mart 2009
Bir Küçük Serzeniş  
ALi GÜRPINAR
Ben bir küçük zavallayım. Ne hayatı değiştirmeye gücüm yeter, ne de yok etmeye...


:AEJC:
Ben bir küçük zavallıyım. Ne hayatı değiştirmeye gücüm yeter, ne de yok etmeye. Tek başına insan ne yapabilir ki zaten. Birkaç damla gözyaşı, bir damla umut. Bir nefeslik sigaranın ucunda tutunmaya çalışan kanatsız kör bir güvercin gibi umarsız. titreyen ellerini ısıtmaya çalışan garip mi? Ya da asası elinde sırtı dik alnı açık başı önde irikıyım züppe mi olmaya çalışmalıyım? Hayır aslında söylemek istediklerim bunlar değildi. Asıl söyleyeceklerim içimde saklı. Onları oradan çıkarmak için biraz umut gerek; biraz acıma, biraz merhamet, biraz da acı gerek. Öyle her acıya benzemeyen bir acı bu. Hani yaraya tuz basarsın da için sanki cehennemde yanmışcasına çekilir ya, öyle bir acı hiç değil. Bu acı diğer bütün acılardan farklı. Bu acı yürekte değil. Bu acı beynimde değil. Bu acı gözlerimde değil. Bu acı dış dünyamda hiç değil. Bu acı uzaklarda bir yerlerde. Ama çok uzaklarda bir yerlerde. Karanlık bir yer, sonsuzluğu merak edip de yola çıkan gezginin yolu yarıladığı yerde bu acı. Hissetmek istersin derinden kaçar gider. Unutmak istersin yok etmek istersin; işte o zaman da her şeyini yakar gider. Geriye bir avuç tomurcuk gözyaşı kalır. Bir parça peynir, bir dilim ekmek, bir yudum da su. Ama yiyemezsin, içemezsin. Öylece ölüme doğru karanlığa doğru süzülüp gidersin kirli maiviliklere...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


ALi GÜRPINAR kimdir?

Sait Faik'in dediği gibi yazmazsam çıldıracaktım sözündeki kadar olmasa da, yazmak benim için büyük mutluluk ve zevk kaynağıdır.

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet RAN, Sait Faik ABASIYANIK, Sunay AKIN...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ALi GÜRPINAR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.