..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir kuşum; uçtum yuvadan... Artık ben nerede, eve dönme isteği nerede?.. -Leyla ve Mecnun, Fuzuli
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Toplum > BETÜL YILMAZ KÖKBIYIK




5 Ocak 2009
Tüm Zulüm Gören Şehirlere!  
BETÜL YILMAZ KÖKBIYIK
FİLİSTİNE..


:BAAJ:

O imzaları atan eller hiç taş atmamıştı ki; siz "fe eyne tezhebun", nereye bu gidiş, nereye kadar..

Ey şehir, ey şehrayin kalk ayağa,görmüyor musun vakit bu vakittir! Görmüyor musun an kıyama kalkma anı.. Tan yeri ağarınca,bombaların ışıkları, süzülen gün ışığına karışınca kalk artık ayağa, öyle bir kalk ki silkele üzerindekileri..
Ey Filistin, çocuklaın hatrına,
Ey Irak , anaların hatrına,
Gücenmez misin olanlara, kus artık ölülerini, kanıyla boğ düşmanlarını. Düşman ki kin, düşman haset, düşman nefret, düşman lanetlenmiş kavimler..
Yar toprağını al düşmanlarını içine ve göm üzerlerine dağları.
Ey şehir sabrın tükenmedi mi hala sessiz durursun, nasıl biter çiçeklerin toprğında, nasıl yağar yağmurun bereketiyle. Yağmurunla bereket verdin yıllarca şimdi sürükle düşmanları akıntınla, anaların gözyaşları yeter sel olmaya. Ey yağmur yağ üstümüze; sen bilirsin kime rahmet, kime kıyamet olacağını!
Sıra sende ey şehir unutma sıra sende, bekler Filistinli çocuk sapan taşıyla sana yardımda , Iraklı anne eli duada. Şimdi sanılmasın misket bombaları revanşta, ebabilin taşları unutuldu galiba.
Ey Rab, Ey kudretine hayran olduğumuz, ey rahmetine muhtaç olduğumuz Rab, biliyoruz az kaldı, bu bizim sınavımız, sabrediyoruz, o günü bekliyoruz.İzin ver şehrine, izin ver yağmura sel gibi aksın sürüklesin tüm pislikleri, izin ver dağlarına yürüsünler üzerlerine, izin ver toprağa yutsun üzerlerinde adım atan lanetli kavmi, şehrin yüreği dayanmaz gayri..
Biliriz "Sen ol dersin ve olur."
Gönder sarıklı bin bir meleğini, gönder ebabilleri, gücümüz kalmadı artık!..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aşk... [Şiir]
Zaman [Şiir]
Başlıksız! [Şiir]


BETÜL YILMAZ KÖKBIYIK kimdir?

aslı uzaklarda. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BETÜL YILMAZ KÖKBIYIK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.