Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
Seni sevmek, uzak kıyılardaki hayal şehirlerini fethetmekti Eflatun..
Ben coğrafyanda kaybolmayı seçtim... *** (Ha.. Mim..) Ve sen Eflatun, İçimde büyüyüp duran bir isyanla, hayalini gözlerime kazıyorsun hiç bilmeden.. Yokluğun vuruyor gözlerimin aynasına sessizce Gözlerim bir bataklık Eflatun, Hayalinin ormanlarında Çırpındıkça derinlere çektiğim bir kurbandır özlemin Bilinmez bu yol beni nereye götürür... Belki de kayboldum yokluğunun gölgesinde.. *** Ayaklarıma emanet ettiğim hasret götürürken beni sensiz şehirlere, bir kan damlar gökyüzünden güneşe.. Bahara varabilmek içindir kışlarından geçişim; son durağım sen olmalısın işte bu yüzden ve bahar ay göğsünde menekşe... Hayalin ki, umutların ana kucağı ve zafer gözlerini gözlerimle kuşattığım bir sancaktır, sen dolu bir akşamda.. *** (Lâm.. Mim...) Sana uzanmak Eflatun, Kılıçların ve okların kuşattığı kızılca bir kıyametten sağ çıkabilmektir küçücük bir koyakta.. Bu uğurda ölebilmeyi isterdim Eflatun, kanlı bir kalabalığı tam ortasından yararken; ölemedim diye bana kızma, bil ki her zafer seni doğurur gürleyen meydanlarda.. Sana geliyorum Eflatun ayaklarımda kan gölleriyle tüm barışları çiğneyerek... *** Uzanırken, seherin kızıllığına aynalar; yırtılan bir çığlıkla uyandırıyorum umudu, sana geliyorum Eflatun, destanlar söyleyerek... Ha.. Mim.. Kösler beni müjdelesin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ümit Murat ŞEN , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |