..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Onur ÖZCAN




19 Aralık 2008
Türkiyem Türkiyem;cinnetim  
Onur ÖZCAN
Canım Türkiyem hatta Türkiyem Türkiyem cinnetim benim eşsiz milletim. Ey Okur!!! Kemik Sızlatma Teknikleri(KST) dersimizin bugünde sonuna geldik. Bir sonraki Kemik Sızlatma gününde birlikte olmak dileğiyle…


:AFEJ:

E
veeett Mart 2009 yerel seçimlerine günler kala kapıdan baktırmaya/kazma kürek yaktırmaya(fakat canlı yayınlarda)devam ediyor.
Kaldırımlar sökülüp takılmaya,asfaltlar bozulup yapılmaya,bayraklar asılmaya,vaadler uçuşmaya,yardımlar yapılmaya,beyinler ace’lenmeye(ayşe teyze de olacak ama) başladı bile. Gözümüz aydın bir yerel seçim daha görecek Türkiye meydanlar coşkuyla doluyor mutlu huzurlu bir devlet tablosu karşısında çoook mesuduz hemde çokkk.
Kim bu tablo karşısında mesud olmaz ki çocuklar gibi şeniz seçimlerden bir ay sonra olacak 23 Nisan etkinliklerinde bile bu manzaralardan daha azını göreceğimizin garantisini verebilirim…

O kadar suni o kadar iştah kapatıcı o kadar ciddiyetsiz ki bütün olup bitenler
Her zaman olduğu gibi hayretler içerisinde izliyorum.

Bu tabloları ve öncelerini bilenler bilirler çok kişi de küpü ziynet malzemesiyle doldurmalarının akabinde ülkeyi terk etmek bir yana başını bile aksi istikamete çevirmeden ya da siyasi çevreleme/çerçeveleme den bu ulu görevden,bu insani görevden,bir an olsun ayrılmadan çalışma azimleriyle karınca/arı v.s bilimum çalışkan hayvanlara taş çıkartmışlardır.

Çünkü insan sevgisi(??)var...

Allah aşkına insan sevgisi olmasa borç parayla kömür alınıp yardıma ihtiyacı olanlara(?) verilir mi?

İmreniyorum yahu.

Ben de siyasetçi olacağım bende yıkıp dökeceğim ben de meydanları dolduracağım diyor izleyen şen çocuklar yada çocuk hissedenler(?)

Kafamı kaldırıp televizyona bakıyorum,gündemde komşudan haberler elimi gazeteye uzatıyorum,komşudan haberler yahu nedir bu falan filan derken olayın içinde buldum kendimi meğer halk birbirine kenetlenmiş bir olmuş hakları için devler(t)e çır çır çığırıyor ne kadar kulağa hoş geliyor değil mi.

Komşu komşu huu diyor bütün dünya ne oluyor?
Haklarımız için diyorlar adamlar haklı.

Bir boşluk hissediyoruz kaldığımız yerden derhal devam ediyoruz

Bir koyun

Bki koyun

Üç koyun.

Lakin fark etmeden birde bakıyoruz kii kendimizi sayıyormuşuz
bu düşünce (düşünce) aklıma sükut-u hayal’e uğramıyorum/uğrayamıyorum/neden uğrayayım….

Biri kalabalıktan fırlıyor diyor ki;
Yahu biz bunları denize dökmemişmiydik?
oradan sayın bakanım hemen cevap veriyor.

(AB sürecinde siyasi müttefik olacağımız ülkelere tarih kitaplarında hakaret edici biçimde yer verilemez” Yani vatan toprağını işgal eden Yunanlılara sıkılan ilk kurşun, İzmir’de her türlü katliamı, tecavüzü ve iğrençliği yapan Yunan askerinin denize dökülmesi gibi konular AB müttefikimiz Yunanistan’ı rencide ediyor.)

Bilmiyoruz ki ne dediğimizi,ne yaptığımızı,kime yaptığımızı,neden yaptığımızı,ne söylediğimizi,ne için burada olduğumuzu,meydanda neden toplandığımızı…

Biz ancak şeyi biliriz o sosyetik oğlan gece burada mı? off kıza bak bundaki para bende olsa İstanbul’un kralı olurum v.s vs gibi basit/iğrenç/nahoş/az mayhoş/çok sarhoş kalıplar.

Kimden bekliyorsun kenetlenme,kimden bekliyorsun yerel seçmece kimden neyi beklediğini biliyor musun?

Yahut farkında mısın?

Canım Türkiyem hatta Türkiyem Türkiyem cinnetim benim eşsiz milletim.

Ey Okur!!!

Kemik Sızlatma Teknikleri(KST) dersimizin bugünde sonuna geldik.

Bir sonraki Kemik Sızlatma gününde birlikte olmak dileğiyle…

Onur ÖZCAN



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Türkiyem Türkiyem; Cinnetim


Onur ÖZCAN kimdir?

Güncel köşe yazarı


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Onur ÖZCAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.