..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanın en iyi tarafı ürperebilmesidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > Oktay COŞAR




23 Temmuz 2002
Aşka Kürtaj  
Oktay COŞAR
Beyaz gelinliğin kutsal hayallerini yüreğimizde yaşatan aşk!...Bir kadın ve bir erkeğin duygu elleşmeleri…Heyecan çarpıntılarıyla süre giden benzer aşk geçmişleri…


:BEBG:
Beyaz gelinliğin kutsal hayallerini yüreğimizde yaşatan aşk!...Bir kadın ve bir erkeğin duygu elleşmeleri…Heyecan çarpıntılarıyla süre giden benzer aşk geçmişleri…

Her yürek sahibi inandığı veya inanmadığı aşkla tanışır bir gün…Yüreğin her zamankinden farklı yankıları ve mutlulukların gülümsemeleri de şahittir bu tanışıklıklara…

Kuluçkaya yatmış aşklar çatlar zamanla,aralardan şüpheler endişeler sızar kötü renkli bir irin gibi…

Günler ayları,aylar aşkları,aşklar hüzünleri,hüzünler yürek ağlamalarını kovalar…

Düşler duygulardan düşer yere…Kırılır…Düşlerin kimin elinden kaydığı önemli değildir. Önemli olan uğranan düş bozgunluğudur.

Biri karar verir bir düş bozgunluğu sonrasında… Aşkın rahminden onu sonsuz ve büyülü kılan ruh alınacaktır… Kürtaj!...

Bir buluşma anında yaşamak uğruna verilen tohum daha meyve bile vermeden yine aşkın kendi içinde son bulacaktır…

Çaresizce buluşur ıssız bir yalnızlığın içinde biri kendiyle… Başlamalıdır artık sonu gelmez ağlamalarının ellerini tutarak… İlk hamlede duyguları kanar… Yüreğine,ayrılığına sıçrar kan zerrecikleri… Düşlediği anlar terler… Umut kokulu bir mendilin içinde sakladığı öpüşmeler uçar havaya,kanatlanır…Ve söküp atar aşkın sihirli çekirdeğini…

Sonra karmaşayla boyanmış,huzurun açmasını istediği bir çiçeğe dönüşmüş hali gibi bir duygu…

Tuhaf bir belirsizlik… Bir katilin kalbiyle kendi kalbinin yer değiştirmesi gibi… Bir süre yürür etrafındaki onca insanın görünmezliğinde… Birden durur!..Gökyüzüne bakar!...Öldürdüğü kanatlanmış düşlerini seyreder…Vedalaşır gözlerinden inen bir damla tebessümle…

Bu o birinin ilk aşka kürtajıdır…Duygularının,düşlerinin yetim kalmaması için…Ve her şeyin farkındadır…Bir gün bedelini ödeyeceğinin bile…


Oktay COŞAR




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ak Sakallı Dede
Biraz Şiir Biraz Aşk

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kımıldamayın Çekiyorum. Klik!


Oktay COŞAR kimdir?

Yaşamda yürümekten keyif alan ve cümleleri sürekli yüreğinde taşıyan. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Yaşar Kemal;Thomas Mann,Necip Mahfuz


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Oktay COŞAR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.