..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Cengiz Türkcan




23 Kasım 2008
Belki...  
Cengiz Türkcan
Siyah-Beyaz bir yaşamın hüznü renklenmişti seninle. Son Gidişindi Bu. Ve ben ağlıyordum.


:BCBH:
Vicdanım bırakmıyor peşimi.. Bir yandan bana “sen git” diyor, diğer yandan beni o derin kuyusuna çekiyor.

Sorgusuz-sualsiz bir dünya olsun isterdim. Yaşadıklarıma inat yaşayacaklarımın bedeli sorulmasın,bir gün karşıma çıkmasın ihanetin kokuları. Dokunmasınlar içime.Dokunmasınlar benim o küçük saf sevgime.

“Üşüyorum”. İşkence gördüğü için yetimhaneden kaçan biçare çocuğun bir kış günü soğuktan kaskatı kesilmiş ellerini cebine koyması gibi, ki sabahı beklemek öyle zordur ki kar yağdığında, içini ısıtmak için sıcacık bir evin penceresinden izler baba şevkatiyle yoğrulmuş bir çocuğun kahkahalarını. Ve döner arkasına…..Gider sorgusuz-sualsiz…

Sana şimdi üşüyorum desem bilemezsin neden üşüdüğümü; belki günahlarından yaptığın bir örtü örtersin üzerime, belki bedenim ısınır ya içim?

Bilemezsin bu sevgisizlik kırıntıları içinde yaşayan bu çocuğun içindekileri; bilemezsin ki o seni üşüdüğü için sevmiştir.

“Ağlıyorum”. Son gidişindi bu…Çiçekler içinde gelmiştin çocuğun hayatına; mutluluk getirmiştin. Sen gelmiştin güneş doğmaya başlamıştı;sen gelmiştin çocuk şaşırmıştı,bilememişti içindeki duyguları,tarif edememişti ki sana.Heyecandan konuşamamıştı.Oysa öyle büyüktü ki içindeki; o tarif edemediği kifayetsiz duyguları öyle içtendi ki.

Siyah-Beyaz bir yaşamın hüznü renklenmişti seninle.
Son Gidişindi Bu. Ve ben ağlıyordum.

Şimdileri eskimiş köhne bir evin kırık bir penceresinden bakıyorum dünyaya.
Hayat sensizkende güzel olabilir zannederdim. Bilemezdim ki yalnızca kendimi kandırmaktı sensizliğin de güzel olabileceği.Bilemezdim ki yalnızca kendini kandırmaktı hayat dedikleri.

Sen içimde daha önce hiç yaşanmamış bir özlemle varoluyorsun.Yıllar sonra bile içimde bir umutla “Belki birgün özlersin” diyerek bakıyorum pencereden.

Belki son nefesimde yine soğuk bir kış gününde,kırık bir pencereden seni izliyor olacağım.Son nefesimde bile buruk bir hüzünle bekleyeceğim ”Belki Birgün Özlersin” Diye…

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Alkış
Gönderen: olcay tokmak / , Türkiye
13 Ocak 2009
Tebrik ederim Cengiz Bey,edebiyat duygu ve düşüncelerin estetik zevk ve güzellik duygusu katılarak oluşturulmasıdır. Bu cümleden duygu ve düşünceyi alarak yazarken düşündüğünüz birinin olduğunu tahmin ederek belirtmek isterim.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Cengiz Türkcan kimdir?

. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Cengiz Türkcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.