Bilim şaşkınlıkla başlar. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Ben ayrılıkların şairi... Yalnızların ozanıyım Sen... Sen masallar okurken daha Ben acıların yazarıyım Haklısın aramızda dağlar denizler var Haklısın aramızda uçurum var Senin sevdaların üc günlük masal Benim sevdalarım ALLAH´ına kadar Elma şekeri mi sandın aşkı Ne şiirin şiir ... Ne şarkın şarkı Hele bir kırılsın... Hele bir kırılsın feleğin çarkı... İşte ben o zaman görürüm seni Hâla tahta masalara yazıyorsam adını.. Aşk kitaplarında arıyorsam tarifini aşkın.. Kahır mektuplarında yeniden buluyorsam seni.. Ve ıslak mendillere siliyorsam göz yaşlarımı.. Eyvahlar çekiyorsam her biten aşkın ardından.. Bana sor yalnızlığı..Ayrılığı bana sor diye haykırıyorsam.. Ve sabahçı kahvelerinde.. Bir çay gibi demliyorsam hasretini Ve inadına özlüyorsam o çay karası gözlerini. Bil ki ... Bu seni erkekçe sevdiğimdendir!... Bu benim ilk aldanışım değil Bu benim son yıkılışım değil Bırak bu sahte göz yaşlarını... Bırak bu masum bakışlarını.. Üzülme benim için üzülme.. Üzülme bu sonum için üzülme.. Ben ... Ben yeterim kendime Varsın da bir dağ gibi büyüsün hasretin içimde. Varsın da her gece bir kemanın tellerinde ezilsin kalbim Varsın da bir daha değmesin ellerime ellerin Asla pişman değilim!... Hatırla.. Bir adam diyordun hatırla!.. Ömür boyu sevsin beni... Ömür boyu İşte o deli... İste o çılgın İşte o adam benim!.. Çünkü ben... Çünkü ben... Aşkı ölümsüz bilenlerdenim!..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © HAKKI , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |