Gerçeği arayan bir insan, öncelikle her şeyden gücü yettiğince kuşku duymalıdır. -Descartes |
|
||||||||||
|
SONBAHAR ÜZERİNE GEÇ KALMIŞ BİR YAZI Günlerdir üşümeye başladım ama nedense kabullenemiyorum bu mevsimi.Bu kadar içim kolay ürpermiyor, hiçbir mevsimde geçmişin anılarına uzun yolculuklar etmiyorum. Anılar ve insanlar yürüdüğüm puslu ve renklin yollarda yakamı bırakmıyor. aslına bakarsanız sürekli bir tanesi hep aklımda.Bu zamanlarda nedense sönmeye yüz tutmuş ateş gibi birden canlanıveriyor. Yine bir sonbahar zamanı tanıdım onu. alakasız yer ve zamanda karşılaşmıştık basit bir tanımlamayla. İnatlaştık, umursamadık ve sonrada tutkuyla bağlandık. Neden bilmiyorum ben kendi adıma çok direndim. Uzun zamandır beklediğim, özlemini duyduğum kişi bana göre özel birisi olsun istiyor ve buna uygun kriterler belirliyordum. İnanın bana öyle olmuyor işte. Ah minel aşk, sen yok musun? Şu tüm akıl ve mantık kurallarını yok eden kuralsızlıkların yokmu. Lütfen sizden ricam aşık olup ta saçmalayan insanlara kızmayın ve gülmeyin olur mu?İddia ediyorum bu tutku uğruna insan asla yapmayacağı şeyleri rahatlıkla ve düşünmeden yapabilir, tabularını alt üst edebilir. Neyse tutkuyla bağlandık, deliler gibi sevdik. En azından ben kendi adıma öyleydim diyebilirim. Nasıl bu kadar eminsin? Gerçekten aşık mıydın? gibi soruları duyar gibi oluyorum.Bunun hesabını matematiksel olarak çok yaptım.Normalde çok hareketli ve çabuk sıkılan biri olarak onun konuşmalarını saatlerce bütün algı ve duyularım açık dinlemem aşk belirtisiydi. Telefonum çaldığında ne olursa olsun her defasında heyecanla açmam aşkın belirtisiydi. Bir yıl gibi bana göre çok kısa normalde uzun bir süre böylece aşk hovardalığıyla geçiverdi. Artık umutlar yeşertmeye başlamıştım.Nedense yapmadığım şeyleri alışkanlık haline getirmeye başlamıştım. Gelinlikler dikkatimi çekiyor, düğün organizasyonlarına konsantre oluyor," aşkım sizinkileri anlatsana" gibi cümleler kuruyordum. Tecrübeli ve artık sıkılmaya başlayan biri için bunlardan daha iyi ipuçları olabilir mi? Nemi oldu? Bu durumu yaşayan her çift gibi o gerçek aşkı bulmak için yeni aşk deneylerine başladı.Ben de kırık kalp parçalarının ayağıma batmaması için uzun bir temizlik sürecine girdim. Darısı aşkı birbirinde bulan mutlu çiftlerin başına!......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ayşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |