İnsanlığın hangi filizi köreltilmek istenmişse, tersine o filiz daha gür büyümüştür. -Freud |
|
||||||||||
|
düşlemekten korkulmayan hayal kokan içinde gelecek olan ama gidecekten gelecek beklenmez kalan acır giden söner kalanda anı gidende acı kalır derler ya bu hikayede kalandada gidende de sadece acı kalır acır içimiz gitme demeyiz içimizden haykırırız, bagırır dururuz faydasız feryadlar kopar yüreğimizden çaresizlik akar gözlerimizden ama gitme diyemeyiz sözler dökülmez dudaktam keşkelerle dolu aşkımızı elvedayla bitiririz bi söz yeter bi bakış bi dokunuş yeter... sen git düşünme beni deriz hazırlarız kendimizi yanlızlığa ikimizde giden ikimizde kalanız aslında birbirmizden gidip birbirmizde kalırız işte o zaman gideceğimiz zaman bizde durur zaman etrafımızda akıp gider gözyaşımızın hesabını bile veremeyiz belki ağlayamayız bile kim siler ki gözyaşımızı aşkımıza ağlarken daha birbirmize bile söyleyemediğimizi itiraf edemediğimizi başkasına nasıl söyleriz sevgilim gitme der gözyaşımız yanağımızda süzülür gidişimizi bize haykırırcasına benden gitsende benden gitmezsin bendeki sen hep bendeki sensin gizli söylerim ayrılık şarkımızı her şeyimiz gibi herşeyim, gizlim, özelim, özelliğim, kendim,benliğim sen gitmezsin aslında ben giderim benden sen burda odamın karanlığında sokak lambasının gölgesinde okul sıramda tırnak yaramda kalbimde ruhumda kalırsın ben giderim benden... çaresiz kabullenirim bile bile kabullendiğimi bi daha kabullenirim bi daha acıtırım içimi bi daha gizlenirim bi daha bi daha sonra işte sadece sen geçmiş gitmiş olursun içimde yatsıya kalmış hayatımdan firar etmiş olursun...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © sinem coşkun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |