..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"...Ve hepimiz az ya da çok rüyacı değil miyiz!" -Dostoyevski
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > meral gül




2 Kasım 2008
Maçka Yolları Taşlı Benim Yârim Estetik Kaşlı  
meral gül
İşin aslı biliyor musunuz ne yaptırırsak yaptıralım ruhumuza ve kalbimize botoks yaptırmadıktan sonra değişen hiç bir şey yok.


:AHHI:
Maçka yolları taşlı benim yârim estetik kaşlı
Sevgili okurlarım başlığı gördünüz ve anladınız bugünkü konumuz neymiş estetik. Günümüzde insanoğlu denen yaratık dişisi ve erkeği olmak üzere fark etmiyor. Estetik salgınına yakalanmış durumda. Gerçi birincilik kadınlarda, biz onu kaptırmayız kimseye, neyse gelelim konumuza.
Bu araştırmacı yazarınız okurları için yemedi içmedi araştırdı, bakalım kim niye estetik yaptırıyormuş. Genelde bu işi eskiden sosyete dediğimiz ve sanatçı tabir ettiğimiz zatı muhteremler yapardı. Bununda öncüsü Ajda Pekkan dır kaç kere estetik yaptırdı ben çetelesini tutamadım, ama hala taş gibi kadın ne derseniz deyin. Eskiden botoks falan yoktu sadece yüz germe ameliyatlarıyla yapılırdı bu iş. Şimdi botoks çıktı mertlik bozuldu, nerdeyse çoluk çocuğa uygulayacaklar. Bir gün pazara gittim bir kadın ama yaşı var baya, hani entel dedikleri tipler vardır ya öle biri. Fakat kadının suratında bir gariplik var şiş bir yüz, dudak sarkmış bende yan gözle bakıyorum nasıl böyle hilkat garibesi olmuş diye. En çok da dudakları insan ona az botoks yaptırır. Hani eskiden masallar vardı devleri anlatan bir dudağı yerde, bir dudağı gökte diye bu aynen böle alt dudak istemsiz bir şekilde aşağı doğru sallanıyor dedim böle olacaksa ben hiç yaklaşmayayım.
Genelde boşanan kadınlar yaptırıyormuş estetiği. Parayı da boşandıkları kocalarından nafaka olarak aldıkları paralarla karşılıyorlarmış. Vallahi güzel hayat adamı boşa üstüne parasıyla estetik yaptır, başka adamlarla keyfini sür. Bu işin şakası kim bilir o adamlarda neler yapıyor ki kadınların canını böle yakıyor da kadınlarda bunları yapıyor.Sırayla göğüs burun kaş kaldırma ve botoks yaptırılıyormuş. Birde yeni moda çıkmış kadınlar eskiden altın günü yaparlardı ya şimdi estetik günü yapıyorlarmış. Bakın güzel çözüm bir taşla iki kuş vuruyorlar. Yurdum kadını işini bilir.Yarın Semiha dayız paralar ona gidecek oda burnunu yaptıracak, diyaloglarına sıkça rastlayacağız galiba. İşin aslı biliyor musunuz ne yaptırırsak yaptıralım ruhumuza ve kalbimize botoks yaptırmadıktan sonra değişen hiç bir şey yok. Çok felsefi gördüm kendimi bu sözde güzel oturdu buraya değil mi sevgili okurlarım?
Erkekler tabi onlarda yaptırıyormuş bakın nerelerine hani kilo alınca bunlarında memeleri büyüyor ya onlarda memelerine liposuction yaptırıyorlarmış bence aslında yaptırmak istedikleri çok önemli bir yer var amam henüz ona tıp bir çare bulamadı yoksa ilk iş olarak ona yaptıracaklar neyse ben burada yazamıyorum siz anlayın. Sizin yazarınız zarif kadındır böyle şeyleri yazmaz arada siz anlayın der.Bu haftalıkda bu kadar haftaya ben burdayım ya siz?




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


meral gül kimdir?

En zor bölüm de bu. Yazmayı çok seviyorum hobi olarak başladım. Şimdi bir yerel gazetede haftalık yazı yazıyorum ve çokda mutluyum. Baya bir okunuyormuşum . İlerde kitap yazmak istiyorum acaba bunun için çokmu yaşlandım diyorum yeter bu kadar okudukça tanırısnız.

Etkilendiği Yazarlar:
Can Dündar Atilla İlhan Murathan Mungan vb


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © meral gül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.