..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sorularla dolu bir kitap... hiçbir zaman eksiksiz olamaz. -Robert Hamilton
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Deneysel > Kenan




25 Ekim 2008
Kendimce Yazarlığın Başlangıcı  
Bu İlk Olmayan Bir İlk

Kenan



:AGFF:
Yazı yazmak konusunda pek deneyimim olduğu söylenemez ne var ki uzun zamandır yazı yazmak konusunda cok istekli olduğumu belirtebilirim,aslında yazı ile konuşmanın bağlantısını kurabiliyorum yani etkileyici ve uzun soluklu konuşmalar yapabilen birikimli arkadaşların yazı yazmayı da başarabileceklerini söyleyebilriz sanırım.Tabi yazı yazmanın , yazmayı bilmeyen biri için oldukça gülünç durumlar ortaya çıkarabiliceğini şimdiden tahmin edebiliyorum özellikle noktalama işaretleri,ekler cümle düzeni vs yani genel anlamda dil bilgisi sorunları diyebiliriz buna,peki dilbilgisi ögrenip oylemi başlasak derseniz bu sefer de bu yazma işinin devamı gelmez derim en iyisi bir yazar doğar,büyür , gelişir ölür yada ölümsüzleşir mantığından hareketle yola çıkalım ve bu şüreç içinde gelişelim diyorum,tabi bu başlangıç durumu bazı çabalar ortaya çıkaracaktır yani daha etkileyici yazabilmek adına ne kadar etkili cümleler kursanız da yaptıgınız dil bilgisi hataları cümlelerinizi komik durumlara sokabilir bu da kimsenin yazarlığına yediremiyeceği bir tezattır ki bir an önce bundan kurtulma isteğiniz başlar ve araştırmaya başlarsınız işte o andan itibaren işi ciddiye almaya başlamışsınızdır çünkü amacınız kendiniz değil başkalarını etkilemektir o yuzden herkese kendinize davrandıgınız gibi davranamazsınız,yaptığınız propagandayı yada ajitasyonu en etkili kılmanın yolu bu araştırmacı ve hatasızlık eğiliminde gelişen çizginizdir eger bir çizgi oluşturabilirseniz ben de varım deme şansına ulaşırsınız ,gördüğünüz gibi ben de yazar olabilirim çünkü hiç yaşamadığım bir süreci yaşamış gibi gösterdim ve bunu da oldukça gerçekçi bir şekilde ortaya koydum yani kendim belirtmesem kim anlardı ki bu yazı yazdığım ilk yazıdır(bu esnada gülüyorum).Bundan sonra devamını getirsem pek de yerine oturmayacaktır ama sonlandırmayı düşünürken başka düşünceler de aniden geliverdi aklıma ve kendi profilimi düşündüm az önce hızlı bir şekilde yazdım ve bir cok dilbilgisi hatası içeriyor, derlenmemiş(bu kavramın ne anlama geldiğini biliyorum ama daha yazılarımı hiç derlemedim) hataları düzeltilmemiş bir durumda bu yuzden ilerleyen zamanlarda ona da bir çeki düzen vericez tabi...derken ne amaçla profilime değindiğimi hatırlıyorum ve devam ediyorum,profilimde ve yazarın özellikleri kısmına çok rahat yazan biri olduğumu yazmıştım yani serbest bir yeni yetme yada yeni yetmez biz yazar diyelim bana haliyle bu yazıyı da yazarken hiç endişelenmedim çünkü tarzımın bu olduğunu ve bunu da belittiğimi hatırladım.İlerleyen zamanlarda değişik konular hakkında yazılar yazmayı düşünüyorum daha cok bilim,ideoloji,felsefe,tarih,politika konularına değinmeyi düşünüyorum evet coğu insan için sıkıcı konulardır bunlar ama benim için değil o yüzden bencil davranacağım,gördüğünüz gibi kitleye oynamıyor gibi görunuyorum ama aslında pek bilinmese de bilim felsefe...vs belirttiğim kavramlar çoğunluğun ana unsur olduğu dallardır evet dal derken aklıma geldi ben de umarım dal budak salıp meyve vermeye başlarım yakın zamanda..kendim içinde bunları söyleyeyim yani nasılsa herşey serbest,kendi sayfam ya ondan, bi de zaten serbest yazan bir yazarım, e daha ne, istediğimi yazıyorum ben de.Galiba burada bitirsem iyi olucak gibi, nokta koyma zamanı geldi hatta geçti.Her ne kadar serbest yazı yazan bir yazar olsam da bazı kurallara da uymam gerekiyor bunu da belirteyim bundan hareketle başta kendimin sonra da yeni başlayan arkadaşların bu yazarlık sürecini kutlarım.Vakit de geç oldu bu seferlik bu yazıyı da derlemeden yayınlıyorum.Ne de olsa ilk yazım ve konu da ilk olması zaten öylesene bir başlangıç(öylesine derken cok iddalı bir başlangıç yapmak istemedim) yani cok ta ciddiye almayayım.ve nokta.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Kenan kimdir?

Bilimsellik ve buna bağlı toplumsal gerçeklik üzerinden gelişen bir bakış açısına sahip,Uygarlığın geliştirdiği her dalın kullanılması gerektiği fikrine sahip ve bunların doruk noktasından tutularak ele alınması gerektiğini ancak bu şekilde daha iyisinin yakalanabiliceğini tez olarak geliştiren bir yazar. Yani statükoculuğa değişim ile direnç göstermenin ve bu değişimin eski değişimlerden ve eski fikirlerden cok onlardan kopuk olmadan daha yenisi olarak alınması gerektiği anlayışında bir tarz değişim delisi ama bilimsel toplumsal yeniden yapılanma anlayışında yani ideolojik değişimin gemişten de anlaşıldıgı üzere yanılma payına sahip oldugu bu yuzden daha kesin olması ve daha az hata payına sahip olması fikrinden hareketle bilimsel ideolojik değişim taraftarı bir yazar. . .

Etkilendiği Yazarlar:
herkesten bir etkilenme olabilir olumlu yada olumsuz


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Kenan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.