"Anka kuşu gibi yalnızlığı adet edin! Öyle hareket et ki, adın daima dillerde dolaşsın ama seni görmek olanaksız olsun." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
elimden geldiğince tv seyretmemeye özen gösteriyorum,tabi sadece zaman geçirten programların yanı sıra gerçekten eğitici,bilgilendirici,düşündürücü ve tartışmacı programlarda yok desem medya dünyasına haksızlık etmiş olurum... sabah gazete haberlerinden oluşan bir programla başlıyorum sabaha...sonrasında neler olacağını düşünürken birden sorumlulukları çerçevesinde olgun yayın yapan tv kanallarının birden değişim gösterdiğini benim sosyal hayatım ve kültürümle alakası olmayan bir magazin programıyla karşı karşıya kalıyorum..düşünüyorum adına kadın programları denen ve saatlerce süren bu programları,programa konuk olanları programa seyirci olarak katılanları ve tv başında izleyenleri !!! ve bir oyalama çılgınlığı başlıyor ekranlarda...bilmem kim bilmem kimi aldatmış,diğeri diğerini boşamış,bir diğeri bir diğerinin ezikliğine kalkan olmuş vs...vs... tamam herkesin sorunları var yaşamı boyunca...ama bu ezber ve boşluk durdurma çılgınlığı nedir böyle... kimileri dans etmek istiyor diye sms göndermemizi istiyorlar,diğeri sanatı yarışma haline dönüştürüp memlekete şarkıcı bulma çabasına giriyor...bir kanalda A star,diğerinde B star derken alıp başını gidiyor bir medya saldırısı... kimisi sihir peşinde kimisi oyuncakları canlandırmanın çabası içerisine girmiş... "sihir de nedir diye" soruyorum evdeki kardeşime elini kolunu sallayıp "beni görmemiş gibi yap "diyor !!! bakıyorum evdeki annelere hallerinden memnunlar;çünkü tv başında saatlerce yaramazlık yapmadan,çocukluğun verdiği hırçınlığını içinde bastırarak tv kanalına adapte olmuş bir çocuk var evlerinde...ses yok,gürültü yok,istek yok,evi dağıtmak yok...AMA ezberci yetişen,kültürü tahrip olan,annesine ANNE demeyip ismiyle hitap eden, varlığından soyutlanan bir çocuk yetişiyor KİMİN umrunda... müzik dinlemek istiyorum daha sonra..oda ne !!! "bas gaza aşkım bas gaza" ,"yakalarsam muck" vs... ben bunların varlığının nereden ve nasıl geldiğini düşünürken bunların ortaya çıkmasına sebep olanlar ve benim evimin içine kadar getirenler hangi kültürde yetişmiş onu düşünüyorum... ben bulamıyorum bulan varmı acaba ???
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © murat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |