"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
bugün yalnızlığımın 14.günü...saksıdaki çiçeklerin neredeyse solmak üzere.bir matem havası soluyor ranzam. yaşadığını iddaa ettiğim her şiirin gün ve gün öldüğüne şahidim artık...bir bir siyaha boyamaktayım kağıtları ve masamdaki ayrılık beyannamen çok daha can yakıyor şimdi... nedir bir ayrılığın en mantıklı nedeni? peki nedir özlemenin kayda değer getirisi.şiirler şarkılar...ne denli tesellisidir ki...abanıyorum çaresizliğime. nedir bir aşkı yerinde tutabilen o efsunlu cümleler.neredeler şimdi ümitlerim...hayallerimiz neredeler...gidişin kaderime en derin imzasını attı ya,felek dediklerine küfr etmiyorum...uğruna yazdıklarımı silmekteyim...unutmak arzusundayım anılarımızı,seni sevmemek zorundayım...şiirler şarkılar öldürmekteyim içimde diri diri...şiirler ölür mü deme sevgilim! eli yok ayağı yok işte arda bıraktığın nedenlerinin.sen benim yaşama nedenim, sebebim! ne kıymeti var ki şimdi sensiz, yazılanların yazılacakların...ahmet arifin, atilla ilhanın, sabahattin ali nin safonun...ölüyor birer birer sevdiğin şiirler şarkılar...ölmekteyiz sevdiğim ağır bedeller vererek tarihe...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © murat değer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |