Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
Henüz on sekizindeydi kader kalemini kırdığında ßir tek toprakların tohum taşıdığını sanırdı Dişiliğinin farkına varamadan daha Vermişlerdi kucağına en siyah saçlı oyuncağını Oysa daha oynanacak evcilikleri masalları hikayeleri vardı Masmavi nazarlıklar asılı kalacaktı taze süt kanallarına Her sabah cıvıl cıvıl kuş sesleriyle uyanacaktı ßir de sabaha sıkılmış taptaze umutlarıyla Deniz dalgası saçları ne doğaldı mahlassız şiirler gibi Gecenin kimsesizliğinde dağılan iğde kokulu gülüşleri Çeyizine ne denli keder gam yüklenmişti nereden bilirdi? Saçlarına yıldızların lüle lüle üşüştüğü bu zamanlarda Üşümüş cümlelerin sonunda donuyordu Vaktinde mutluluktan zil çalan etekleri Gemleyemediği arzularına intikam davullarıyla vuruyordu Aşka bakire...mutluluğa duldu Bir kadın tanıyordum hem bakire hem de duldu Sevmelerinin sevişmelerinin yarım kaldığı O taşlı çakıllı tozlu toprağı yatağıydı Selamlaştığı her sevdası şamardı geç kalınmışlığına Kesip kırptığı anılarını bir uçurtmanın kuyruğuna takmıştı Onu da çetin bir rüzgar yemyeşil bir ağacın dallarına fırlatmıştı Tiftiklenmiş acılarına direndiğini hangi Cehennem duyduysa Kendisinden istifa etmiş kimliğini hangi Cennet bulduysa Tek hücreli hayatının hükümsüz izdüşümlerine yuvarlanıyordu Güneşi yavaş yavaş batıyordu Her gece katran telli kirpikleri dünyayı tuzuyla alkışlıyordu Kaç kere sıfırlamak istedi kaç kere kabaran kabahatlerini! Fakat bir portre kadar yalnızdı yaldızlı sofralarda bir kuru adı kaldı Kapaksız yaşanmışlıklarının soğuk taş önsözünde mutlaka yazılmalıydı Aşka bakire mutluluğa duldu...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NiL Türk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |