..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamak ne güzel şey be kardeşim. -Nâzım Hikmet
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Fantastik > gözde




1 Temmuz 2008
Hislerdeki Hissizlik  
gözde
Savaştan sonrası


:AHAJ:
Orman öfkeden kızıla bürünmüş yapraklarla dolu olan ağaçlarıyla cehennemden kaçan iblisin kızgın suratını anımsatıyordu. Şekilsiz ve silueti dahi belli olmayan kayaların arasından bir oraya bir buraya çarparak yol almaya çalışan insani varlıkların her yanları yara bere içinde kalmış, etlerinden süzülen kanlarla toprağın kızılımsı rengini daha da güçlendiriyor adeta onu besleyerek şirretliğine yardım ediyorlardı.


Tarif edilmesi imkansız gibi görünen s0nsuz bir acı kaplamıştı içini. Sanki olanlardan kendini sorumlu tutuyor kurtarılabilirlerdi dercesine bakıyordu yerde yatan yediler kavminin insanlarına. Oysa ki yoktu! Onları kurtarabilecek Hiçbir büyü yoktu. İmkansızdı yeniden diriliş. İnsanlar için ölüm vardı. Yeniden diriliş değil. Yine de büyücü baktı baktı...

Hala ölmemiş olanların yanına gitti ve uzunca bir bakıştan sonra içinden büyüler söylenerek asasını toprağa çarpıyor aynı anda toprağın hükümdarlığındaki ışık süzmeleri yeri sertçe delerek fışkırıyor sonra havaya çıkıp iyiliğin karşı konulmaz hizmetkarlığını üstleniyorlardı. Sustu Horafin sadece gözü bir an dünyanın en güçlü savaşçılarından birine ilişti. Sessizliğin yerini bir anlık hissizliğinden sonra öfkeye acının dokunduğu çığlıktaki yankıya bıraktı. Yerde yatıyordu.

En güçlü savaşçılardan ,Toprak dünyadan Erondora kralının oğlu Lizeyah yerde kanlar içinde yatıyordu. Yaşlı büyücünün asası elinden kaydı ve kendini yerde yatan adamın üzerine attı haykırarak. Bu olamazdı!Evet ölümdü insanlar için var olan ama bu kadar erken değil ve şimdi değil ve şu an değildi, Lizeyah içinse hiç olmamalıydı.


Tarif edilmesi imkansız gibi görünen s0nsuz bir acı kaplamıştı içini. Sanki olanlardan kendini sorumlu tutuyor kurtarılabilirdi dercesine bakıyordu yerde yatan yediler kavminin insanlarına. Oysa ki yoktu! Onları kurtarabilecek Hiçbir büyü yoktu. İmkansızdı yeniden diriliş. İnsanlar için ölüm vardı. Yeniden diriliş değil. Yine de büyücü baktı baktı...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


gözde kimdir?

yazabiliyorsanız hissediyorsunuzdur ve hissetmek yaşamaktır;bazıları içinse yaşamak yazmaktır

Etkilendiği Yazarlar:
Margaret Weis,Tracy Hickman,R.A Salvatore


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © gözde, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.