İyi bir aşk mektubu yazmak için, neler yazacağını bilmeden oturman, kalktığında da ne yazdığını bilmemen gerekir. -Rouesseua |
|
||||||||||
|
Ah aşk.. Aşk ne? Sevgi nedir? Ayrılık,gözyaşı,tebessüm nedir aşkta? Bana bunlaın açıklamasını yapabilir misin? Ayrılıklara çare, Gözyaşlarını silen melek olabilir misin? Olabilir misin Leyla gibi bir aşık Sevipte olabilir misin Mecnun gibi bir deli Neden suskunsun aşka karşı Söyle içindeki hapsolmuş sözcükleri Söyle de bileyim saklı kalan cevheri Demek gidiyorsun! ! ! ! ! ! ! Gitmeni anladım da Neden boyun eğiyorsun? Çünkü gitmekten korkuyorsun Beni incitmemek,üzmemek için söylemiyorsun belki Ama zaten incinmişim, incineceğim kadar Ne var belliydi zaten Daha başında bilmeliydim Bu ilişkinin yalan olduğunu Ama ben anlamadım Ya da bilerek,isteyerek Anlamamazlıktan geldim Keşke kabullenseydim gerçekleri Şimdi ise senin gidişini kabullenemiyorum Hadi git şimdi! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ÖZÜR DİLEMENE GEREK YOK Ortada bir özür varsa eğer Bu benim sana özrüm olsun Hadi git şimdi! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Herşeyini aldın değil mi? Sevgini,aşkını,YÜREĞİMİ Haa bide birlikte çekildiğimiz resimleri Al git hadi! ! ! ! ! ! ! Seni daha fazla görmek istemiyorum Dur! ! Hemen celallenme Ben onu kötü bir niyetle söylemedim sana Sadece durduğun, Aldığın her nefeste sana daha çok bağlanıyorum Ve gidişin,duruşun ölüme daha çok yakınlaştırıyor beni Bak yağmur başladı Şimdi ne yapacaksın? Şemsiyen de yok! ! ! ! İpincecik giyinmişsin Hasta olacaksın bu gidişle Dur sana montumu vereyim Ben mi ne olacağım? Boşveer Ben zaten yokluğunda üşüyorum Montu giysemde hiçbir şey değişmeyecek zaten.... Hadi gidelim desem Sana ilk kez sevgimi haykırdığım yerde Son kez içimi dökme şansını verir misin; yağan yağmur altında Hatırlıyor musun? O günde tam bu saatte,seni sevdiğimi söylemiştim sana Ve sende boynuma sarılmıştın Kimse bir anlam verememişti buna.... Ağlıyorduk Ama yağmur ele vermedi bizi Perde olup arkasına sakladı sevgimizi Ne güzeldi o günler ahhh! ! ! ! ! ! ! ! Neyse otobüsün geldi Hadi geç kalma! ! ! ! ! ! ! ! Daha fazladurursan burada Ben öleceğim Ağlıyor muyum? Yoooo ne ağlaması Yağmur yağıyor görmüyor musun? Bana,sana ve aşkımıza Hadi git şimdi! ! ! ! Bana ne mi olacak? Sen uzaklarda bir yerde yaşarken Sensiz geçen her güne,her saate Bir özlem türküsü sığdıracağım.... Terkedilmenin mahzunluğunu ve mahkumluğunu Yüreğimin en kuytu köşesinde bile hissedeceğim Şimdi ve senin için her ağladığımda Yağmurlar yağacak şehrine.... Ve yere düşen her damla Özlemimi getirecek dile... Şimdi gidiyorsun değil mi? Gittiğin yerde Olur da aklına glirse yşadıklarımız Saçlarını rüzgara bırak.... Kokunu getirsin,özlemimi dindirsin bir nebze Şimdi sen gidiyorsun ya! ! ! Aklım ve yüreğim hep seninle... Onlara iyi bak incitanem Hoşçakal! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! 'İşte böyle biter çoğu aşk hikayesi! Bir seven vardır bir de sevilen... Bir terkeden vardır bir de terk edilen... Sevilen gider ardına bile bakmadan.. Hüzünleri yüklenip yavaş yavaş, Acıyı sindire sindire Ölüm-yaşam arası gidip gelmekten başka Yapılabilecek birşey kalmaz sevene...... Acı rüzgarlarıyla dolan yelkenlimizle Devam ederiz aşk okyanusunda gezinmeye kimi zaman dalgalar alabora etsede Doğru rüzgarla doğru limana Biz de sığınırız bir gün elbet... Giden gitsin kaç yazar? O sarayları yaptığımız gibi Yıkmasını da biliriz... Zamanında taptığımız ineği Yeri gelince satmasını da biliriz... Malum biz Türk genciyiz :) :) :) '
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Duygu Gürbüzer, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |