..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevgi en azgın yüreği uysallaştırır, en uysal yüreği azdırır. -Alexis Delp
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Ayşegül Metin




10 Haziran 2008
Bak Şu Gülümsemenin Tadına  
Ayşegül Metin
Us ayrı bir kimliksizliği büyütmeye başladığında kayboluyor tüm anılar.... ve kesintisiz bir acıyla yamyassı olmuş ruhuna yaptığın işkenceler giderek anlamsızlaşıyor orada...


:BJDC:
Us ayrı bir kimliksizliği büyütmeye başladığında kayboluyor tüm anılar.... ve kesintisiz bir acıyla yamyassı olmuş ruhuna yaptığın işkenceler giderek anlamsızlaşıyor orada... Dört duvar... bulamaç haline gelmiş bir geçmişle kaplıyorsun tüm bedenini... kozaya girmiş bir kelebek gibi.. sanki sen orada kaldığın müddetçe, geçmiş mukozan seni sıcak ve güvende tutacak... sanki artık ‘dış dünya' olarak tabir ettiğin ve etkilerini giderek daha derinden yaşadığın şey ile aranda olan o ince zar seni koruyabilecek... Anlamsız bir yanılsamanın ve çocukça bir avuntunun peşine takılıp, gerçekle arandaki tüm bağlardan sıyrılıyorsun...

Gerçek... ve senin gerçeği duyumsayışın... olmayanın peşinde kendini yeniden var etmeye çalışmanın mantıksızlığı... hiç büyümemiş olmayı isteyişin... çünkü çocuk kalmak bedenini ve ruhunu özgür bırakacak bir anahtar gibi.. Bu da farklı bir yanılsama.. Çünkü çocuklar asla özgür değildir... yarım bırakılmışlığına çare çocuk olman değil, senin kendini tamamlaman...

Lütfen ağlama artık... Biliyorum her şey yeterince zor... Dünya senin kabuğun altında ezilecek kadar küçük.. Ama sen varoluşu anlamlı kılan ruh... Seninle olmak öylesine güzel ki... Tüm yarım bırakılmışlıklar sende bütünleniyor. Tüm cevaplar sende gizli. Ah bir de sen anlayabilsen ne kadar değerli olduğunu. Sensiz kalmanın ne denli zor olduğunu bir görebilsen. Ama öylesine hafife alıyorsun ki kendini, karışmaya çalıştığın hiçlik bile senden daha hacimli. Lütfen, ağlama artık....

Sana saatlerce anlatabilirim, tekrar tekrar.... ama sen anlamak istemedikten sonra neye yarar? Ver elini... Çıkalım sonsuzluğa... Orada bıraktığımız, unutmaya çalıştığımız gerçeklikleri bulup indirelim yeryüzüne... Yeniden sevelim birbirimizi.. Yeniden sevişelim korkmadan... yeniden... hep yeniden... ve hiç tatmadıklarımızla harmanlayalım bildiklerimizi... o zaman kıyasla mutluluğu umutsuzlukla... Tercihi sana bırakıyorum sonrasında; ister tadına bak gülümsemenin, ister kal o çok sevdiğin acıyla....

Diyordum ki; bir çocuk sevdim yine
Öylesine içimde, benden bir parça
Ama kanıksamış gözyaşını içtiği su gibi
Desem ‘hadi ver elini, çıkalım sonsuzluğa...'
Gelir mi?
Lütfen ağlama artık...
Bir kez olsun bak şu gülümsemenin tadına ....


Ayşegül Metin
02.11.2004






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yarınım Olur Musun?
Hayat Gıdıklanmaya Başladı
İzbeden Fısıltılar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Cam Boncuk [Şiir]


Ayşegül Metin kimdir?

Evet. . . aslolan hayattır ama imgeleme açılan kapı değil mi yazmak? Ya yazmadan nefes alamamak gibi bir gerçekle bağlanmışsam kağıt ve kaleme? Ruh, inceldiği yerden yazar. . . Ben de inceldiği yerden var gücüyle hayata sarılan ve bunu yaparken de yazmaya, üretmeye, kendim gibi olmaya çalışan biriyim. Ne zaman düşeyazdım, o anlarda hep düşe yazdım. . .


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ayşegül Metin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.