"Bilmezlik ile ne hoştum; hayalimde ne güzellik, ne de aşk vardı." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Ve bir daha hiç sönmeyecek kadar hayatla barışık. Yenilmişliğe,kaybedilmiş hayallerin yokluğuna benden çok alışık Kimse olması gerekeni kestiremiyor kafalar çok karışık Ve bu şeytan hastalıkları bünyelere yapışık Gaipten gelen sesler inandırıyor beni ve diyor ki; İşte orda bak aradığın ışık... Etkiledi mi seni alıştığın insanların yokluğu Bence etkileyen seni, senin gibi insanların çokluğu Hep onunla yaşadın bide onsuz dene onluluğu, Kıskanma onlar başka insanların mutluluğu. Uzun saçların kadar uzundu önceden yürüdüğün yolların Ne kaldı bak gitti hepsi, nerde uğurladığın yolcuların? Yapacak birşey kalmıyor ardından yitip giden umutların, Kaç kez karardı kararmaz dediğin masmavi bulutların, Güvendin kendine herkesten çok. hani nerde buldukların? Çok ağladın ardından geri getiremediğin yoklukların, Yalan değil var bunların tümü insan hayatlarında, Yine gaipten gelen sesler inandırıyor beni Ve haykırıyor aradığın şeyler bak orda.. Rengi belirsiz gözlerinin güzelliği yeterli Senden sonra doğdu günler senden önce kederdi Gökkuşağı gibi 7 renk olmasan halim beterdi Fırtınalar kopmasa yağmurlar çabuk dinerdi Eskidende kurgularım hep tersine dönerdi Yaşamamışa bi çok duygu çok haybeye gelirdi Tanıyanlar doğru bulur hislerimi bilirdi İrkiliyorum birden yine Gaipten gelen sesler diyor ki; Bitti sandığın bi çok şey sandığın gibi bitmedi Yanında olmaya söz vermiş Mert çocuk henüz çekip gitmedi..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sena, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |