..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > ONUR EMRE




21 Mart 2008
Keşke Demektense,iyiki Yapmışım Demeyi Tercih Ederim  
platonik aşk,imkansız aşk,ilgi,sevgi

ONUR EMRE


pişman olmadan yaşayabilmek ve yaşanmışlıklara kazanç penceresinden bakabilmeyi bilebilmektir,hayat..Ve girdiyse hayatınıza gerçek ve olağanüstü bir aşk,karşımızdakine bunu anlatabilme ihtimallariyle geçer günlerimiz.Ve bir gün,pişman olmamak için ileride,haykırırsın sevgini cesurca.Her türlü sonuca razısındır artık,ve sonuç ne olursa olsun,eklenmiştir hayatına bir kocaman 'İyiki' daha..


:BDGG:
Bazı şeylerin değeri elimizden kayıp gittikleri zaman anlaşılırmış.İşte bu gidiş bazen bir hüznü bazende geç kalmışlıktan doğan pişmanlığı alevlendirir.Önceleri bütün zamanlar düşünüp kahrolmakla geçer sonraysa acı artık vücuda işlenmiş bir morfil gibi etkisini gösterir.Ne zamanki acıdan kurtulmayı isteriz işte o zamanda karşı tarafa yaşatacağımız etkinin boyutlarını merak ederiz.Çünkü karşımızdaki insan bizim için sıradan biri değil mutluluğu için mutsuzluğumuzu bile göze aldığımız masum bir aşktır.O her şeyden habersizdir bize göre ya da öyle düşünmeyi istemişizdir eğer böyle düşünürsek karşılık bulamadığımız için suçlayabileceğimiz tek kişi kendimiz olacağızdır çünkü.
Hem bir dostluğu bozmamak için çabalarız hemde içten içe bizi kemiren duygularımızı engellemek için.Ama herkesin bir sabır noktası vardır.Bunları kaleme alana kadar neler çektiğimi bir bilsen seni kırmamak için nasıl bir uğraş verdiğimi anlardın.Sende hak verirsinki şu kısacık hayatta mutlu olabilmemiz için iyikilerimizin keşkelerimizden fazla olmasına gayret etmeliyiz.Ben aylarca düşündüm ve benim iyikimin ancak sana olan duygularımı anlatmakla sağlanabileceğini anladım.Senden istediğim tek şey lütfen bana bunun için kızıp darılma böyle bir şeyi içimde daha fazla saklamama imkan yoktu.Her şeyi yutup seninle asıl düşüncelerimi paylaşmamamın artık sanada banada haksızlık olacağını düşünüyorum..Bazen başımı yastığa koyduğumda şöyle bir düşünüyorum gerçek bir ilişki için gerekli olan şey nedir diye ve her seferindede iyi bir dostluğa çıkıyor yolum.Ben bunu sadece sende buldum ve sonrada o ilişkinin senden başkasıyla olamayacağını anladım.İşte söylemek istediklerim bunlar umarım beni anlayıp hak verirsin ve şunuda bilmeni isterimki kararın her ne olursa olsun sen yine benim en iyi dostum olarak kalıcaksın.Sadece bana samimiyetle cevap ver yeter,verdiğin hiç bir cvp için seni sorgulamayacağıma söz veriyorum.Hatta cevabın hayırsa lütfen bir daha bu konuyu hiç açmayalım ve aramızdaki samimiyeti böyle bir şey için bozmayalım.Şimdi günlerim cevabının evet olabileceği ihtimalini düşünmenin mutluluğuyla geçecek ama hayırınında sana olan sevgi ve ilgimden hiç bir şeyi eksiltmeyeceğini bilmeni isterim.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


ONUR EMRE kimdir?

Kayıpların ardından alevlenen pişmanlık senaryolarını oynayanlardan değil,her yaşanmışlığın kazancını vurgulayanlardanım. iyiki diyebileceğim herşey,yaşadıklarımdan ibarettir.

Etkilendiği Yazarlar:
orhan pamuk,sunay akın,nazım hikmet..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ONUR EMRE, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.