Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
ne zaman çıktı sakallarım, dayağımı ilk ne zaman yedim ilk ne zaman çocukluğum bitti, ne zaman eşşek kadar oldum senin nazarında... hatırlıyorum, küçükken çok özel olurdu bugünler. iple çekilirdi arkadaşların gelmesi hediyeler geitrmesi... gün geçtikçe yüzüme oturan bu somurtma gibi yavaş yavaş soldular, önemsiz oldular. herşey çok anlamsız oldu artık anne, doğduğum zaman bilemezdim bunu, sende bilemezdin. doğduğum andaki gibi ağlıyorum hala, o hınçla hala. hiçbir şey değişmedi, bir adım ileri gitmedim. senden kaçıyorum anne beni böyle görme diye, yanındayken gülüyorum, sanki iyiymişim gibi yapıyorum. büyüyorum anne, yalnız büyüyorum. kimse güvenmiyor artık, kimse sevmiyor, sen seviyorsun birtek, karşılıksız, sen biliyorsun. ama sakın üzülme toparlıycam, zamanla ayağa kalkıcak örselenmiş ayaklarım, haykırıcam yine, eskisi gibi kahkaha atıcam yüksek sesle, sen hiç merak etme, doğduğuma sevinebilicem tekrar... ama bugün değil ... şimdi değil. aldırma rahat söyleyebiliyorum bunları asla okuyamayacağını biliyorum boşver iyi ki doğdun dediğini duyar gibiyim şimdiden iyi ki doğdum.. iyi ki. ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa KOCA, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |