Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
Değerlerin yitimiydi Senden bana kalan Yok, oluyordu insanlık var olan kaosun içinde Paradokslar yaşarken Kentler yok oluyordu. Paramparça edilmiş yüreklerde Her gün çoğalıyorduk, böcekler gibi ürüyorduk İnsanlığın felaketi için Tinlerden kaçıştı belki… Şairler yine yalan söylüyordu aşkı Destansı anlatıyorlardı yok olanı Var olandan Sokaklar yok olmuştu, böcekler içinde Kaplamışlardı her tarafı Yeni doğanlar mı suçluydu, doğuranlar mı? Doğurtanlar mı? Kalabalıklaşıyordu durmadan dünya Yağmurlar yağıyordu, yok olan ormanlara Aşkın yitimiydi, sevdalıklardan kalan bize… Bir türkü söylenirdi, tüten ocaklarda Ağıtlar karışırdı ölümlere Acı çekilirdi Geride kalan, gidenlere Çürüyordu bedenler, toprak altında Ruhları bir çiçekte filizleniyordu Doğan güneşe Yırtıyordu toprağı, gökyüzünü maviliğindeki beyaz buluta Ak güvercinler uçuşuyordu Beyaz mendile düşen gözyaşında Kitap yazanlar yok oluyordu, böcekler içinde Durmadan çoğalıyorlardı Her şehri her ülkeyi ve dünyayı Böcekleşenler ve böcekleşmeye karşı duranlar… Savaşımları bundandı Kurtlaşıyordu beyinler var olan sisteme Kurtuluş yoktu imgelerden Koyunlar hep otlanıyordu, var olan çobanla Kurt hep açtı yine Sen batık bir aşkın duygularını yaşıyorsun Yosunlaşmış gemide Çürümüş beyinlerde… Dalgaları aşmamıştın var olan ütopyanla Sen yok oluyordun Böcekleşmiş kentlerde Böcekler, imparatorluğunu ilan ediyordu.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Paşa İmrek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |