Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Hiç unutmuyorum... Güzel sesiyle hikayeler okur ya da anlatırdı uyku zamanlarımızda canım annem. Kitabın renkli resimlerine bakardık, bir yandan o okurken, birleştirirdik hikayeyle, hayal kurarak. Daha sonra okula başlayıpta okumayı söktüğümüz de incecik, iri harflerle yazılmış, renkli resimli hikaye kitaplarını okumaya başlamıştık. Bir kütüphanesi vardı sınıfımızın, içinde çeşit çeşit gruplandırılmış kitaplar: İnceden kalına doğru, kalın harften ince yazıya doğru.. Öğretmenimiz her hafta sonu bir kitap verirdi okumamız için eve. Okumamız kuvvetlensin, göz takibimiz hızlansın ve bu arada okuduklarımızı da anlayalım, okumayı sevelim diye. Diğer arkadaşlarımı bilmiyorum ama ben okumaktan müthiş zevk alırdım.. Bir solukta biterdi zaten. Bir kitabı sırayla herkes okuduğu için, onun üzerine sohbetler yapıp, anlatıklarımızı, öğrendiklerimizi paylaşırdık sınıfça. Hiç unutmuyorum sevgili babacığım birgün elinde fiyong ile süslenmiş bir paketle geldi eve. İçinde seri halde çocuk hikeyeleri vardı. Aman Allahım o sevincimi asla tarif edemem. Daha sonra Reşat Nuri Güntekin, Kemalettin Tuğcu vb. birçok yazarların eserlerini okuyarak başladığım okuma alışkanlığımla daha birçok yazarın da eserlerini okuyarak bugünlere kadar geldim. Doğum günlerin de ailem bana kitap alır olmuştu. " Gözlerin bozulacak biraz ara ver " demelerine rağmen, ara vermedim ama gözlerim de bozulmadı... Halen her fırsatta ve her yerde okumaya çalışmaktayım. Ve okumakta olduğum bir kitabım mutlaka vardır. Sonsuz zevk almakta ve bilgi dağarcığımı genişletmekteyim. Arkadaşlarıma tavsiye ediyor ve tavsiyeler alıyorum, okuyacaklarıma dair. Lafın kısası; bana bu sevgiyi aşıladıkları için canım anneme, destek olduğu için babacığıma ve sevgili öğretmenime minnettarım. Benim ufkumu açacak, konuşmamı güzelleştirecek, bana sevmeyi, paylaşmayı, kibarlığı, nezaketi, daha birçok olguyu ve kelimeyi hafızama kazandıracak ve en önemlisi beni hiç yanlız bırakmayacak bu arkadaşımla tanıştırdıkları için. Ellerinize sağlık bize okunası eserler bıraktığınız için. Teşekkür ederim size.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yıldız L.Karakaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |