"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller |
|
||||||||||
|
Yalnızlığımı sormayın bu aralar kafası karışık.. Kollarım yedi cihanı kucaklayacak kadar;kucaklayan mı var ? Ama'larım bitmiyor daima,öznelerim yükleme sevdalı,beni tanıyacaksan tanımamaya çalış. Beni benden daha iyi tanıyanlara şaşırdığım çok oldu çünkü..Anladığımı sandığım herşeyin anlamsızlaştığını farkettim.. Bir bakışın sıcaklığına inanasım var fakat samimiyetine daha çok ihtiyacım var.. Gülüşlerimin ölüme inat olduğunu düşünüyorum ve öyle düşünmeye devam edeceğim.. Kimseyle kavgam yoktur kendimle olan kavgam çok çatışmalı olur.. Çözemediklerim düşman başıma,büyütürüm zamanla,ulaşamadıkça kendimi örselerim.. Eskittikçe güzelleşirim ufkumda tek başına dans ederim.. Zamana da uyum sağlayamadım doğru zamanı yakalayamadım yanlış zamanlarda yaşıyordum bir gün gelip beni de durdurup ezecek biliyorum..Zamanın neye zamanı var ? Bana ne yararı var? Zamansızım bundan sonra..Zaman yok ben varım..Gerçekler de bir zamanlar hayaldiler,doğmadan önce hayaldim şimdi gerçek...Hayallerim değişse de olsun bazen hayal etmesi de güzel.Bir gün gerçek olması düşüncesi kıpırdatıyorsa içini.Güzel gelir hayat... Yaşam uzun bir çizgi tek ipte cambaz olmak zor...Düşmek gerekiyor en dibe kaş göz dağılana dek belki de.. Ummadığın bir anda oluyorsa en güzel şeyler sabretmek gerekiyor..Belki de gün geliyor aklaşıyor saçların,yaşın başın almış oluyor,gençlik ateşinden yoksun bir ölüyü oynuyorsun.. Kırışıkların sayısı almış başını gitmiş,gerçeklerin düpedüz doğru sen kendini tanıyorsun.. Düşünmek ve çözmekten sıkıldım bu hayatı,bir düğüm atıyorum bir düğüm daha örülen bir kazak gibi bitmiyor sorular...Çalışmadığım yerden çıkıyor hayat cevap veremiyorum..Yolum uzun;şimdilik seçmiyor gözüm aşkı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Evren İÇENER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |