Gerçek sanat, gizlenmesini bilen sanattır. -Anatole France |
|
||||||||||
|
Giyindikçe sevdalara bir umut, Gökyüzü gibi anlaşılmazdır yürek kırıntılarında, Kiralık gövdelerde bir kuşatmadır,aşk Tarihini kapatan bir saçmalıktır ayrılıklar ardında, Ve bilinmeze yolu kesilen bir sevdadır,yaşanan Bilinmeze ömrü tüketilen zamandır aşk,güzelim Parfümlü parfümsüz gecelerce paylaşılan, Atlasında yağmur'a yenik yürekler barındıran, Çıplaklığına şiirler yazdırandır aşk dudaklarından, Yılan düğümü gecelerde esarettir aşk, Mayın tarlasında kaybolan yürek parçası, Bıçak yüzünde namus, Mum ışığında kırılmaz bir fanustur aşk,güzelim Bir sahtekarlıktır zamana isyan edercesine, Korkaklıktır yüreği elinde seviyorum diyene, İntihardır sonrasına kahredercesine üzülene, Bir saçmalıktır aşk güzelim, Bir duygu katili, Güzelliğinde söylenen tüm sözlerin, Umut tüketen tek faili, Çekirdek sevişmelerde yalanın karanlığıdır aşk, Çölde güneşlenen anlamsız bir kaktüs, Kendi tapınağında sığıntıdır yarınlarına, Getirir gibi sevdalarına ait hüzünleri uykularına, Aşk devingen ruhların saplantısı, Sevdalarımın kapı arkası, Umutlarımın yamalı hırkası gibidir özlediğim, Tek şey giden gözlerine bakamadan söylediğim, Aşk bir saçmalıktır güzelim....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |