Bir sanatçı başarısız olamaz; sanatçı olabilmek bir başarıdır. -Charles Horton Cooley |
|
||||||||||
|
Bir bankta yalnız başına oturmuş duruyordu ama içten’di.Yanına gittiğimde bilmiyorum cesaretime hayranım yüzü halen aklımda.Evden kaçmış nereye gideceğinide bilmiyormuş.Bende atla dedim arabaya bana götürdüm. Eve girdiğinde suratı değişti bir an şaşırdım.Ne oldu dermiş gibi baktım ona.Üşümüş gittim sıcak bir şeyler verdim.Anlatmaya başladı.Urfa’dan gelmiş.Kan davalıları varmış babasını öldürmüşler,birde abisi varmış onunu haberini bile alamamış,anneside kaç hayatını kurtar demiş.Buraya geldiğinde tabiki yararlanmak isteyenler olmuş.Eminönü civarnıda kalmış bir süre sonra bir lokantanın arka havalandırmasında.Ben eğer onu o gece almasaydım yine oraya gidecekmiş. Ama halen anlam veremediğim bir kapanıklık veya bilmiyorum. Sabah uyandığımda halen uyuyordu heralde ben az uyuduğumdandır.Bir an sıçradı yerinden ne olduğunu sordum genelde oluyormuş.Akşama dışarda yedik yemeği bir sonraki akşam yine bir sonraki akşam yine.Bana bir gece onu gördüğüm banka bırakmamı istedi.Bir şey sormadım.Hemde hiç bir şey.Biraz yanında oturmamı istedi.Bende kaldığı süre içinde çok az konuştuk genelde uyuyordu.Bende işteydim bir akşam yemeği oda nadir konuşuyordu. Bankta bana çok iyi bir insan olduğumu ondan kesinlikle faydalanmadığımı ama yinede böyle yaşamıyacağını söyledi. Bana şey dedi eski eşimin fotoğrafını görmüş.Nerde olduğunu sordu.Boşandığımızı söyledim benim yaptığım iş doğru bir hayat yaşamama izin vermiyor. Elini yanağıma koydu içim aktı gitti.Öyle bir andı.Sonra cebinden bir kağıt çıkardı.Ne diye sordum.Meğersem yazdığı bir şiir varmış;Gözlerin Deniz Seven Mutsuz Çocuk ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © CUMARTESI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |