Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
güneşe inat takardın. Boyunu aşmış başakların arasından bir Don Kişot gibi bakardın. Tenin mi daha esmerdi yoksa buğdaylar mı? Alnından toprağa damlayan her bir ter damlası gizlice kök salardı -----inatla -----sabırla ------hınçla. Orak zevkten kıvranırdı nasırlı ellerinde kıskanırdım onu. Geçici bir işçiydin römork kasalarında Kalıcı izler bırakarak hasat ederdin önce tarlaları sonra yüreğimi. Toprak testiye değerdi kavruk dudakların kıskanırdım onu ve bir kelepçe gibi asılı kalırdı sana soramadığım bir sürü soru. Kimbilir kimler giydi üzerindekileri senden önce yaka düğmeleri kopuk koltukaltları dikiş atmış gömlekler....... Bir bostan tarlasına yakışıyor muydu bu boy bu endam? Mevsimlik bir işçiydin römork kasalarında Her akşam terini ekmeğine katık ettiğin yer sofrana çatal kuyruklu gölgesi düşerdi başka bir ağanın. Bilirdim hiçbir rüyanda yerim yoktu gönlünde olmadığı gibi. Kara lastiktendi ayakkabıların ve bir kene gibi yapışmışlardı ayaklarına. Ne vakit bu yana dönsen,buz keserdim. Adana buz keserdi pamuklar kararır bostanlar ezilirdi. Mevsimlik bir işçiydin römork kasalarında. Her akşam kuytu bir yalnızlığa göçerdin Ardında nefti bir acıyla bezeli kanaviçe doldurmaz bakışlarla....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © macide özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |