Düşünce dilden, dil düşünceden doğar. -Platon |
|
||||||||||
|
İki koca cüsse, Yağlar içersinde her yanları Kıspetleriyle çayırın tam ortasında, Umutlarına kavuşacaklar bir kapışma sonrasında… Biri kazanacak mecbur; Kazanacak ki; Oğluna iki tekerli bir bisiklet, Kızına bir çift ayakkabı, Güzel bir lise kıyafeti alacak… Ve başı dimdik duracak kızının arkadaşları yanında, Ve hayat arkadaşının gözüne, gururla bakacak… Ve öteki Öteki de kazanacak mecbur; Hasta yatan babasına böbrek alacak, Anasının mezar taşını yaptıracak Ve yüreğinin kavrulan çocuk özlemini Ya tüp bebekle, Ya sahipsiz bir sabiyi alarak giderecek Yavrum diye, basacak bağrına…. İki umut, İki koca cüsse, Kıspetleriyle çayırın tam ortasında; Yağlı vücutları ile umuda sarılacaklar Biri gururla bakacak kazanırsa, Öteki çaresizliklerini giderecek.. Ve bir kapışma sonrasında Birinin ellerinden kayıp gidecek umutları… Haydi bre pehlivan Yenildim diye üzülme, Kazandım diye sevinme… Kolay üzülme demek, Kolay sevinme demek, Ya umutlar, Ya bekleyenler Bekleyenler ne olacak…. Yenilen yer, Bekleyenler ateş olacak Ve ateş düştüğü yeri yakacak…….. İki umut İki koca cüsse Çocuk gibi yürecikleri Kendilerinden önce gelir sevdikleri… Yaşamak gibi bir yarış bu pehlivanım, Yaşamak gibi…… Kazanacak birileri Ve kaybetmeye mahkum kimileri..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ender PEHLİVAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |