Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
Ne çok şarkı,ne çok şiir yazılmış anam! Sen bitkin bedenini yasla şöyle şimdi, Evladını dinle usulca. Sözler boğazımda düğüm düğüm, Bilmem ki güzelliği güzele, Nasıl anlatsam diye düşünürüm ince ince. Aklım şaşıyor anam! Sevginin hakkı birkaç kuru lafa, Mısralara sığmaz ki çilekeş anam! Dur ne olur gitme! Tamam tam olarak anlatamayacak olsam da , Dinle güzel anam! Hele bir dinle yavrunu. Gam yüklü gözlerin, Çocuklarının sevgisiyle görür bilirim. Oysa biz çocuklar büyüyüyünce, Sizleri görmez,duymaz,unuturuz. Garip anam! Neden? Oysa ki düşsek önce senin yüreğin acır anam! Ağlasak sen de ağlarsın, gizli gizli köşelerde, Yine de ümidimiz olursun bizlere. Çınar gibi sağlam yüreğinle. Korur kollarsın sevgiyle örülmüş dalların üzerimizde. İçimi ısıtıyor anam! Seni yanımda hissetmek. Yokluğunu düşündükçe acıyla kavrulmak, Beni sana daha çok bağlıyor. Analar evladına titrermiş her zaman, Lakin bazı evlatlar analarını, Bir aşkın bakışında,süslü sözlerinde unutur, Onu yalnızlığa atarmış. Bilseler ki! Ağlarsa anam ağlar, Gerisi gayrı yalan ağlar! Değil mi güzel anam? NOT:" CENNET ANALARIN AYAKLARI ALTINDADIR."BUGÜN ANASINI BABASINI UNUTANIN, YARIN DA ÇOCUĞU UNUTACAKTIR!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ayşegül KOR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |