Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank |
|
||||||||||
|
Yalnızca kötü bir şeyler geliyordu başıma. Hayatım tırnaklarımın arasından çekiliyordu sanki, Ve sanki zaman benden habersiz ilerliyordu. Hayat hep güzel gidecekmiş gibiydi önceleri. Sonraları giderek çıkmazlar, ufunetler... Ne yapmıştım da bunlar gelmişti başıma, Yoksa sevgili Tanrı beni aforoz mu etmişti. Şeytan beni evlat mı edinmişti yoksa!!! Tüm insanlar gibi ben de bayağılaşıyor muydum... Onlar gibi ağlayıp, gülüp Sıradanlaşacak mıydım yoksa! Kafamı bir kurt gibi kemiren tüm bu düşüncelerin anlamı neydi? Her gece kalemi elime aldıracak kadar güçlü, Hayatı es geçtirecek kadar zayıf... Olağan mıydı tüm bunlar, Yoksa mutasyon mu geçirecektim? Beynimi mi kusacaktım kendi öz ağzımdan? Etrafımda dolaşan tüm insanlar, tüm bu insanlar, Yaşamış mıydı bunları? Ve kendilerinin benim için hiçbir şey ifade etmediklerini bilseler, Hatta hepsinden tiksinircesine nefret ettiğimi bilseler Beni rahat bırakırlar mıydı? Yoksa bir kütüğe bağlayıp beni bir cadı gibi yakarlar mıydı? Ölen tüm cadıların , hatta vampirlerin ve hatta zombilerin adına Dünyayı, hatta Samanyolu'nu ve hatta tüm evreni başınıza yıkmak isterdim. Ve gazabımla hepinizi inim inim inletmek isterdim. Anlatılan tüm masalları hatırlamak, Tüm masal kahramanlarıyla tanışmak istiyorum... Belki o zaman kurtarırdım kırmızı başlıklı kızı elinizden Robin Hood'a yardım edebilirdim belki paralarınızı çalması için... Kim bilir belki tek gözlü dev olup kafalarınızı koparmama izin verirdi Yukarıdaki. Anlattığınız her saçmalığı dinledim evet çok iyi dinledim Şimdi de siz beni dinleyin! - eğer cesaret edebilirseniz – Kimseyi sevmiyorum, buna altı milyarınız da dahilsiniz. Üzülmeyeceğinizi biliyorum ve hatta umursamayacaksınız, Ama umursayın çünkü sizden daha zekiyim! Kokmuş dünyanızdan sıyrıldım çünkü. Allah’ın belası fabrikalarınızdan, saçma sapan koşuşturmalarınızdan... Bu kurtulmuşluk bile sizleri affetmeme yetmiyor, zamanı sevdiremiyor bana... Hepiniz düşmansınız ve zaman büyütüyor beni, istemesem de. Yazdığım bunca saçmalığı okuyacak kadar aptalsınız. Ama ben bunları yazacak kadar zekiyim! Sözlerimi anlayışla karşılayın ne de olsa daha bir çocuğum... Bu sözleri küpe yapın kulağınıza Hatta o da yetmez çan yapıp boynunuza , çarmıh yapıp sırtınıza asın. Çünkü ölüm merhamet etmez... Şeytanın orağı ve gazabı hepimizi bekliyor olacak!!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Rıfat Yıldırım Balta, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |