Düşmekten yükselme doğar. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
aykırı algılandık Marya... hiç bir lisan barındırmadı bizi diplomatik krize döndü sonumuz sebeb-i savaş sayıldık iki ülke arasında aşkın dini yoktur/bilemediler Marya.. medeniyetler ittifakına semboldü aşkımız bir köprü inşa etmiştik/amelesi sevgimizdi bir ayağı dünya şehri İstanbul’da diğer ayağı Moskova’ya uzanıyordu Marya... imha ettiler köprümüzü hiçe sayıldık kopardılar ellerimizi/etrafımıza teller örüldü yüreklerimize kelepçe takabilirler mi Marya? bal sarısıydı saçların/boncuk mavisi gözlerin dizelerimde/şiirlerimde/yüreğimdesin Marya... aşk kitaplarına nakış nakış işleyeceğim seni sanma ki tozlu raflarda kaybolur unutuluruz aşkımız milletler arası bir destandır Marya... asırlarca sürecek bu serüven hiç bitmeyecek belki de kuşaktan kuşağa aktarılacak adımız bugün olmasa bile yarınlar anlayacaktır Marya... yıllar sonra yeni bir dünyada okuyacaklar şiirimi belki de kaldırılmış olacak tel örgüler ve bu insanlık ayıbı çoktan bitmiş olacak Marya... asırlar sonra haklılığımız kanıtlanmış olacak aşkın dili/dini/rengi/milliyeti olur mu Marya? belki de erken karşılaştık/hem de çok erken yıllar sonra bulmalıydık bir birimizi Marya... ne hayaller kurmuştuk/hatırlıyor musun? tüm zorluklara göğüs gerecek evlenecektik bir oğlumuz olacaktı/bir de kızımız Marya... hafif esmer olacaktı oğlumuz babası gibi kızımız ise sarı saçlı/mavi gözlüydü Marya... artık ne benim sarı saçlı kızım ne de senin esmer oğlun olacak Marya... bütün tabuları yıkmak istedim sarı saçlarında böylesi hazin bir sonu hakketmemiştik Marya... her renkte/her dilde/her dinde sadece seni uğrunda her an ölecek kadar çok sevdim Marya... (10 Ocak 2007-İstanbul)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Abdulsemet Telimen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |