Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Yalnızız! Dayanılmaz ayrılıkla savrulurken,rahmet üzerimize aktı.Ayaklar altında ezildik, çocuklar bizle oynadı,çöpçüler süpürüp çöplerin arasına kattı.Hislerimizi sormadı hiçbiri.Niye düştünüz diyen olmadı. Yalnızız!Bazılarımız ağaçlar altında durmak için direndi.Belki tekrar yeşil olanlarımızın arasına karışırız dedik.Olmadı.Yeşiller de soldu.Bize benzeyen yüzleriyle yerden yere çalındı. Yalnızız!Kızgın güneşlerde kavrulduk.Sığınacak gölge aradığımızda,birimizi bile kıpırdatacak rüzgar esmedi.Yardım görmedik.Çaresizce kavruldu yüzümüz.Sonra hazan mevsiminin gözyaşları değdi kızgın yanağımıza.Serinledik.Rahmetle yıkandık. Yalnızız!Yalnız ölüyoruz.Yağmalara,esmelere,güneşe daha fazla direnemedik.Liğme liğme kopmakta göğsümüz,suratımız.Hep yalnızdık.Yalnız ölürken teselli buluyoruz.Nice yapraklar yetiştirecek ağaca fayda olacak çürümüş bedenimiz.Toprakla yanak yanağayız. Yalnızız! Ayaklar altında ezilmekten daha huzurlu bir şey bulduk.Toprak sıcacık,toprak şefkat dolu.Yalnızız! Kimimiz başka bahçelerin,tarlaların,yol kenarlarının koynunda huzurla çürümekte.Yalnızız! Ama bu sefer huzurla ölüyoruz...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Seda Çetin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |