Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson |
|
||||||||||
|
tek düze bir yanılsama bu mesnetsiz tiril tiril karıncalanmış kekeme bir rüya içimde kımıl kımıl çakar almaz bir sevda türküsü dillerde destan dengi dengine değil ne yazık sevdam değil amma hazırlıklar tamam deniz ha çağırdı ha çağıracak bu baş edemediğim sevda yokluklarıma ve yoksulluklarıma rağmen içimde yolculuklar doğuruyor her yolculuktan acılar acılardan deli dolu kurgular kurgulardan davetkar hayaller hayallerde ise hep seni bulduruyor buldukça un ufak oluyorum ve her defasında büyülenmiş gözlerimi kör eden fedakar bir ecel beklentisi içinde o kartal duruşlu bakışını bekliyorum hazırlıklar tamam deniz ha çağırdı ha çağıracak saat beş yirmi beş kaptan göz ucumda bir damla yaş vakur kararlı kahraman edasıyla ha damladı ha damlayacak deryalardan derya seçecek uçup gidecek bir martı gibi ha düştü ha düşecek üç kez çığlık çığlığa haykıracak deniz deniz deniz kepaze bir ihanet sözü kulaklarımda üç kez sessiz kanat çırpacak duymazdan geleceğim heyhat hiç gidesim yok hiç gidesim yok amma yalınayak ıstıraplar içindeyim bilmiyorum belki de beni dize getiren baş edemediğim bu delice istek bu tutkulu ve davetkar istek sonum olacak olsun gidişimdeki zaruret açık denizde bir yer de hayatın kavşağını düşlememde ve o kavşakta beni beklediğini bilmemde deryada yakamozlar içinde mavi bir dinginlik var biliyorum kendimi bıraktığımda içinde mutluluktan eriyeceğim hüzünlü hareli devingen bir dinginlik tam da anayurdum olmaya layık karşımda sen gibi duruyor sana denize martıya ve sonsuzluğa olan sevdam bak beni çağırıyor çığlık çığlığa bu çağrıya bu çığlığa bu davetkar maviliğe kim dur diyebilir ha kim kaptan saat tamam yol ver artık göz yaşlarıma haydi söndür ışıkları gittiğimiz duyulmasın yüreğim kabarmış her şey tamam artık ne deseler ne yapsalar buralarda duramam Semih ÖZGENEL (ZEBERCET)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Semih ÖZGENEL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |