..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Toplum > gokche




23 Eylül 2007
... Hayat Ah'la Birlikte Senle...  
gokche
nefes almanın bedelleri..


:AHHC:
uzun boşluklar verirken benden bana ve benden sana, bazen dönüşler yine hep aynı yeredir....birşeyler olmaya çalışırken nefes aldığın yaşamda, olduğun gibi kabullenmeyi neden istemezsin merak ederim.başkası olma yolunda ben olma çabası, sebep bu değilmi karmaşıklıkların ve içinde boğulduğun kaosun....anlatmak istediğim ne ümit deryaları ne umutsuzluk batakları...belki biraz karamsar, bazen uğrayan bir umut belkide...günlük yaşam işte yaşamaya çalışılan....ecele atılan birer adımların birikmesiyle oluşan koskoca 60,70 yıllar...küçük bir oyuncak için gözlerden dökülen amansızca yaşları hatırlarken bir burukluk belkide bakakaldığın vitrinde....ah çekişlerse sadık eşi biz yolcuların...bazen bir ümit ahı bazen bir feryad....ama ille var olan illede senle gelen....gecenin bir vakti mucize beklercesine yakarış bazen Yaradana....ıslak yastığında uykuya daldığın günlerde bir tebessümüne sebep olan inanmak istediğimiz rüyalar...amansızca attığımız kahkahalarla geçirirken saniyeleri, bazen acı içinde dilenmek birkaç saliseyi....unuttuğumuz sevdiklerimizi son nefesinde birkaç saat daha yaşması için zorlamak....pişmanlıklar, hatırda kalanlar, yaşanmışlıklar.....hepsi bir iz hayata dair...boş bir tuvale bir eser oluşturmak gibi belkide hayat.....nerde olduğumuzu unutarak yaşadığımız onca şey için hala umutlanmak en güzele........insan ve zaman.....iki fani...birbiriden başka kimsesi olmayan iki yoldaş......yalnızlık herzaman bizim için..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bana Bir Nefes Duman Lazım Birde Yarin Hayali Şimdi…


gokche kimdir?

bir an zirvede bir an dibde. . . siyah yada beyaz. . . gri ise hiç yok. . . . ya kederli ya kahkahalı. . . . uçlarda yaşayan yaradılan.

Etkilendiği Yazarlar:
necip fazıl kısakürek,iskender pala,yunus emre,fuzuli


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © gokche, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.