..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"İşimden büyük tat aldığımı söylemeliyim." -John Steinbeck
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > aska_dair




21 Eylül 2007
Ayrılığa 5 Kala..!  
aska_dair
bU gece almamalıyım çığırtkanlığımı dile…isyanlarımı yutmalıyım su gibi…ne zaman ansam seni,, yüreğime düşsen,, dilime sürçse adın,, dua olsan ne zaman dudaklarımda ben öksüzleşirim… Yetim kalırım satırlarda… ((NE DUYGULAR VARDIR,,ANLATILAMAYAN, SADECE ANLATILMA ÇABALARINA MAHKUM KALAN...ne aşklar vardır,,satırlarda yaşanmak zorunda kalan....)))


:AHGD:
bU gece almamalıyım çığırtkanlığımı dile…isyanlarımı yutmalıyım su gibi…ne zaman ansam seni,, yüreğime düşsen,, dilime sürçse adın,, dua olsan ne zaman dudaklarımda ben öksüzleşirim…
Yetim kalırım satırlarda…
Sensizliğin buğulu penceresi bomboş artık…damla damla yağmurlar dokunmuyor pencerelerime,, ve isyanlıyım ben burada sensiz…deli isyanlar biriktiriyorken içim,, pörsümüş ay bana küslüğünü fısıldıyor…

Yine bir solgun gecenin koynunda, ben…bu gece dökülmeli bütün içim…katranlaşmış saatlerde , kırmızılı düşlerime leke sürecek bütün elleri yok etmeliyim…yakıp yıkmalıyım değmeyen gönüllere yapılmış ve değmemiş tüm fedakarlıkları…tüm vazgeçişleri…

Üvey bakışların kapımı çalıyor bugece… şikayetsiz umutlarını çağırmıştım ben, oysa…..Bukle bukle sevinçlerimi,, grimsi bir yaşantıya süs yapıp beklemeliyim…seni beklemeliyim yapayalnız ruhumla…BEN olan SEN”i….

Sen içimde dolanıyorken,, el değilmemiş odalarıma el değiyorken,, sesim gelmeli sana…
Seni çağıran sesim…doğmamalı bu sabah güneş…yada gün doğmadan ben tüm itiraflarımı bitirmeliyim….bu kırmızılı gecemin itirafını….arsız ruhumu…ve ruhumun sana olan açlığını…bir infilak olmalı yüreğimde…ve ben sıra dışı gönlümle çıktığım yolun bulmalıyım sonunu…bu kaçışın hesabı ödenmeli…sorgusuz sualsiz,, duymadan ve konuşmadan,, yapabileceğim tüm eylemlerin hesabı…kapıyı çekip çıkabilmeliyim sorumlu olduğum kalplerden…suskun bir gidiş olmalı benim ayak seslerim…kalmamalı ödeyecek hesabım…bütün borçlarımı kapatıp, öyle gelmeliyim yüreğine…
Hayatın istenmedik sonuçları benim peşimi de bırakmayacak biliyorum…bırakmamalı da…
Beklemediğim sürprizler çıkarmalı hayat ;; benim hayatıma…bütün hesaplarım ödenmeli …ki gelişimi erteleyecek tüm bahaneler bitmiş olsun…gelmeye mecbur bırakmalı hayat beni…
Öyle kuşat ki ruhumu sana gelmekten başka kalmasın yolum….ruhuna mecburiyetim SONSUZLAŞMALI…..sana mecbur kalmalı benim hayatım…bütün hesapları,, cebimde kalan bütün bedeli ödemeliyim hayata…BEN GELMEYE YEMİNLİYİM……sende KALMAYA VERDİN Mİ YEMİN????????????sana geldiğim gün,, bıraktığım yerde olmaya verdin mi yemin….aldanmamalıyım hayata…aldatmalıyım yalnızlığı…aldatmalıyız…varmısın??? Bende midir kalbinin sözü….?? Ben gelmeye yeminliyken sende kalmaya yeminli misindir???YALNIZLIĞI ALDATMAYA verdinmi sözz…??ertelemiş olduğumuz aşkı yaşamaya yemin ettt……
Döndüğümde bekliyor olacağına…sana gelebilmek için beklediğim bu yılları…beni bekleyerek geçirmeye…bensiz nefes almamaya…unutma bebeğim,, yeminli aşklar yaşanır ancak…..!!!gerisi ertelenmeye mahkumdur…yılların ve anıların arasına gömülmeye mahkum…bu aşk yeminli…ve yaşanmaya mecbur kıldık biz aşkı…
Yaşanmaya mecbur kıldık aşkı....!!!!!!!!
Hadi........



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


aska_dair kimdir?

yazmayı,, kendimi en iyi ifade edebildiğim ve vazgeçilmez tutkum olduğu için seviyorum. . . yaşadıklarım ve yaşayabileceklerim var kelimelerimin içinde. . . sözcüklerle oynamak,,onları kullanmak,,mükemmeliyetler oluşturmak kelimelerle mümkündür. . . onları seviyorum. . . duyguları,,ve fıtratımızdaki hisleri ne anlatabilir ki söz sanataından başka. . . ??aşka dair her ne varsa. . . . sevmeyi seven bir varlıktan. . sadece kendimce satırlarım var. . .

Etkilendiği Yazarlar:
özdemir asaf,, ümit yaşar oğuzcan,, kahraman tazeoğlu..ve daha nice ustalar...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © aska_dair, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.