Başka dillerle ilgili hiçbir şey bilmeyenler, kendi dilleriyle ilgili de hiçbir şey bilmiyorlar. -Goethe |
|
||||||||||
|
Derin bir uykunun ardindan Görülen o güzel rüyalardan Bir öpücükle kaldirilmak ne güzel... Bu yil yagan kari sen müjdeledin Babam, ben, sen pencerenin kenarinda Hayran kaldik o güzellige bir kez daha Içimiz kipir kipirdi, gözlerimiz isil isil... Bu yil yagan ilk kardi Oysa, oysa senin gördügün son kar... Sabah bizi ugurladin güler yüzünle Ne heyecanlarla, umutlarla çiktik evden Babam ise, ben okula, sense evde. Bilirsin anne der, tenefüs, oyun Bir de yagan su güzelim kar Bilmiyorum, mutluydum iste... Derken aksam oldu, biz eve geldik Ama sen yoktun anne. Ne kapi açildi, ne sen bizi karsiladin Komsular çikti disari boynu bükük Ögrendik ki hastalanmissin anne. Kostuk, gittik hastaneye Hastane girisiydi anne Yanimizdan bir sedye geçti Üzeri örtülüydü Üzüldük, yazik dedik Oysa kime yazikti anne? Bir hemsireye seni sorduk Bize o sedyeyi gösterdi anne. Allah, dedim! Annem gitti, yok Yani benim güzel annem artik ölü müydü? Anne dedim, kostum yanina Senden çit yok Niye anne, niye konusmuyorsun? Melek yüzlü annem, annecigim, Sunu hiç unutma: Her seyin bir nefese bagli oldugu su dünyada ben seni alacagim tüm nefeslerde sevecegim. Ama sunu da unutma; ne kadar nefes alacagimi bilemem. Belki bir, belki bin. Ben hep seninleyim ANNEM...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ayşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |