..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Aşk ve Romantizm > uğur babat




6 Eylül 2007
Ben Sadece  
uğur babat

:CEAD:
Bir ressam sana bakmadan, masumluğunu çizebir di bir tabloya yada bir yazar seni tanımadan hayatını aktarabilirdi kalın bir romana. Bu ülkenin en büyük şarkıcısı adına besteler yapıp ulusal bir kanalda haykırabilirdi şarkısını milyonlara .Adını bilmediğin bir şair metrelerce uzunluğunda bir şiirde senden bahsedip sükse yapabilirdi etrafa.


Ama ayrılık gecesi seninde dediğin gibi ben sadece bir ŞEHİR EŞKİYASIYDIM ve sadece seni sevmeyi becerebilmiştim.

Ben sadece ; Otobüs duraklarında son otobüsü kaçırmış , evinden kilometrelerce uzakta olan bir çocuk duygusuyla beklemeyi becerebildim....

Boş banklarda adını hatırladıkça içen bir serseri gibi sarılmıştım hayaline. Kalabalık sokaklarda birinin göz yaşımı fark etmesinden değil , senin bir başkasının olma ihtimalinden korkarak yaşadım yıllarca.

Ben sadece ; geceleri evinin önünde ki ağacın arkasına saklanarak odanın penceresine vuran gölgeni izlerken yaşadığım heyecen kadar ,mahallenizdeki o boş evin duvarına sevdiğin papatya resimlerini çizerken polisten yediğim dayak sırasında, adını ağzıma almıyacak kadar sevebilmeyi sevmiştim.

Ben sadece ;Kirpiklerimin birbirine hiç değmediği o uzun gecelerde , duvarlara yakamoz gibi vuran hayaline kaldırıp kadehlerimi usulca yudumlamayı becerebildim ..
Ben seni ; titreyen göz yaşlarıyla edilen bir duanın son kelimesi olan AMİN kısmı sanarak sevebildim ..
Ben sadece; kelimelerle anlatılmayan bir aşk ile seni sevmişken, sen kelimelere yeten kısımlarını sana söyleyenleri sevdin.
Madem öyle?
Şimdi aşkı sadece anlatılanlar kadarını yaşaman zamanı..
Hep beraber çok yaşayın...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Beni Kaç Harf Sevdin
Sen Gittin Ya
Seni Sevmeyi Durduramadım


uğur babat kimdir?

78 Yılında izmir karşıyakada dünyaya geldim. Aşkla tanıştığım güne kadarda bu bu dünyada bu şehirde yaşadım.

Etkilendiği Yazarlar:
Can dündar


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © uğur babat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.