Mermere sıkışmış bir melek gördüm ve onu özgürlüğüne kavuştuncaya dek mermeri oydum -Mikelanjelo |
|
||||||||||
|
ATATÜRK SAYESİNDE-HUZUR BULDU CANIMIZ Bayrak Türk Milleti'nin-hürriyet güneşidir Atam ve şehitlerim-parlaklığın eşidir Tarih boyu durmadan-dalgalandı bayrağım Uğruna can verildi-hep korundu toprağım Bayrağı bayrak yapan-şerefimiz şanımız Atatürk sayesinde-huzur buldu canımız Dil döktük gönül verdik-nice kanlar döküldü Bu vatan bayrak için-nice yiğitler öldü Her şeyimiz beyimiz-Kemal Atatürk'ümüz O'nun ile yükseldi-sevinç duydu Türk'ümüz Bayrağı bayrak yapan-şerefimiz şanımız Atatürk sayesinde-huzur buldu canımız Herkes sever ve över-yüceliğini bilir İşaret verdiğinde-duyar o söze gelir Tutuşuyor gönlümüz-kanımız volkan gibi Yapılan savaşların-bizler olduk galibi Bayrağı bayrak yapan-şerefimiz şanımız Atatürk sayesinde-huzur buldu canımız Nur saçan ışık veren-eserin sahibiyiz Geçmişten geleceğe-yüreklerde kaldı iz Nice belâ sıkıntı-sardı bizi yıllarca Bu uğurda harcandı-yandı kalp ruh ve baca Bayrağı bayrak yapan-şerefimiz şanımız Atatürk sayesinde-huzur buldu canımız Bize yol gösteriyor-Atatürk'ün eseri Bu vatan üzerinde-herkesin vardır yeri Cumhuriyet yaşayış-bütün hak bu milletin Çalış çalış durmadan-hep bilinsin kıymetin Bayrağı bayrak yapan-şerefimiz şanımız Atatürk sayesinde-huzur buldu canımız Şu güzel rejim gerçek-en güzel bir yönetim İyice düşünelim-hediyeyi veren kim Asla benzeri yoktur-inanın olmayacak Görev tamamlanacak-yükselecektir bayrak Bayrağı bayrak yapan-şerefimiz şanımız Atatürk sayesinde-huzur buldu canımız İsmin ismimiz olsun- hep şanımız yükselsin Kalbe ruha ve beyne--mutluluk huzur gelsin Saygı sevgi esenlik-yürekten hepinize Hasan sözü söyleyen-sahip çık sağlam ize Bayrağı bayrak yapan-şerefimiz şanımız Atatürk sayesinde-huzur buldu canımız BÖLMEYE KALKMAYIN VATANIMIZI!.. ŞİİR KİTABIMA DESTEK OLACAKLAR MAİL İLE ULAŞABİLİRLER.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © HASAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |