Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy |
|
||||||||||
|
Yolumun üstündeydi gece Bir ıslık halinde dilimdeydin, Resmini yapamadığım seslerde Anlamsızda olsa sen vardın. Dilime dolaşan bütün kelimeleri Dağıtım sokaklardan geçenlere, Sustum ... Ay ayak ucuma değdiydi, Yerden göğe kadar sendin,görmeliydin, Sevincimi anlatırdı bir yere sığmazlılığım, Çiçek tarlalarına benzerdi gülüşün, Aklıma geldikçe çıldırırdım. İyilikler adınla başlardı, Bütün sözcükler sadece sendin… Çocuklara dağıttım bende kalan adını Sevincime ortak şarkılar yaptılar. Ufacıktım onlarla, Coşkusu anlatılmazdı Duymalıydın... Sen gizlenmiştin tenime Sen ısıtıyordun içimi, Senin ruhundu bedenimde Bu kölelik bitecek diye korkardım Tek tek buldum seni Tek tek taşıdım Bakışlarını getirdim, Elerini, gözlerini, görmeyen,bilmeyen, anlamayan,dinlemeyen, gelmeyen... Beni, Adamada benzetmeyen yanlarını getirdim Çirkinliğini,güzelliğini Bir sokak satıcısı gibi serdim her şeyi Kimsenin bilmediği bir bahçede Yeniden birleştirdim. Yalın bir yürekte saklamıştım seni Oysa fazla yalnızlık tarafıydın aşkın Suskun ve kaçak,birazda ürkek yanıydın Aptallık gücüyle vurdum yüzüne kelimeleri Ve Biliyordum ki Nasılsa kaçacaktın, Şimdi elimde harabe bir yürek var İstimlak edilmiş duygularım yabancı ellerde Açlığın depreşmiş çalıyorsun her şeyi Hiçbir şey bırakmıyorsun Bir adın kalıyor Terk edilmiş bir gözyaşı kirpiklerimin darağacında Patlamaya hazır bir mermi gibi hıçkırıklar Gidiyorsun... Yolumun üstünde bir bilinmez soğuk gece Yalın yürek ıssız... Yapayalnız...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ibabim, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |