..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Neşe




7 Ağustos 2007
Kahır  
Neşe
Kahrolmak gibi...


:AGGB:
               KAHIR
Bugün değil dündü hayır dün değil yarındı! Ya da takvimin herhangi bir yaprağındaydı. Gidişin dün gibiydi hatta dündü. Herhangi bir gündü ve sen gittin gözyaşlarıma gel derken gülümseyişin ordaydı… Son kez güldün hatta bana takıldın ya da gerçekten seviniyordun! Ben bilmem bilemem! Tek bildiğim sensizliğin yumruğunun boğazıma oturduğuydu! Sen sen olmayalı vardın bende… Ben bunu biliyordum oysa sen sensizliktin!
İçiyorum evet deliler gibi içiyorum! Çünkü ben iki kişilik hasret yaşıyorum senin çekmediğin hasreti de ben çekiyorum. İki kişilik gözyaşı döküyorum ben gözlerime laf dinletmekte istemiyorum ben! Ben buyum ne olursa olsun ben buyum! Sensizde senle de seni yaşayan bir garip çatlağım.
Beni sen yaptım seni ben yaptım; oluruna bıraktım ben hayatı sen üzülmeyesin diye dualar ettim ben; ben ben ben… Kahroldum! Kahır ben oldum!


.Eleştiriler & Yorumlar

:: ...
Gönderen: neşet / , Türkiye
6 Eylül 2008
Giden gidecek olana dair güzel dizeler senden kimselerin gitmemesi dileğiyle.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yine Beklerim!


Neşe kimdir?

Öyle biri işte. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Murathan Mungan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Neşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.