Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand |
|
||||||||||
|
Benim adım hüzün Semanın eteklerine asarım en ıslak matemlerimi Güz mevsiminin tepesinden düşerim baş üstü Yinede uslanmam Benim adım çığlık Kah ışıldarım enginlerden, Kah intihara düşerim çığlıklarımla En sert kayalıklarda bölünürüm Yinede uslanmam Benim adım kan Gülün kırmızısına sevdalıyım Aşka her dokunuşumda kanarım Yinede uslanmam Benim adım gece Örtünürüm en çıkmaz uçurum gölgeleriyle Herkes kaçar zifirimden Bir parmak çıkarır gözlerimi Kör olurum Yinede uslanmam Benim adım han Sevdalı yolcular bende konaklar Herkese yer var, bir kendimi sığdıramam Açıkta kalır üşürüm her seferinde Yinede uslanmam Benim adım özlem Her anneye evlat, Her evlada anneyim ben Serpilir giderim gurbetin yollarına Yar göğsünden düşerim kor ateşlere Yanarım Yinede uslanmam Benim adım mavi Bazen hırçın bir dalgayım denizlerde Bazen buharla tutunurum gökyüzüne Ansızın dökülürüm boşluğa Dağılırım Yinede uslanmam Benim adım güz Dile kolay, mevsimim ben Tüm zemheri benden düşer doğaya Titrer yüreğim yarsız gecelerde Ararım, bulamam sığınacak tek liman Aldanırım gülün masumca duruşuna Batar dikeni her seferinde Acırım, kanarım Yinede uslanmam Benim adım ayrılık Ayrılıkların en uzun yoluyum vakitlerde Bazen gözde yaş, bazen dilde sitemim Bırakılır, terk edilirim her seferinde Yinede uslanmam…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SemihHAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |