..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tanrı insanı yarattı, insan da sanat yapıtını. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > gökçe han




30 Temmuz 2007
"... Gönülden Sorular? Cevap Muamma!.. ""  
gökçe han
sancılı aşk ağrısı


:AIDB:
Sevda alametleri belirdi yüreğimde….aşk kapıda mı…cesareti mi yok girmeye…gönlüm sevda sinyalleri vermekte…bir güzele meyil mi etmekte….cesaretimi yok yüreğimin…virane mi oldu yoksa yıkılmışlıklardan…yada yorgun mu düştü imkansız aşklardan….bir muamma denizinde yol alıyorum..cevaplar nerede…ben ne yöne gidiyorum…hangi müziğin melodisinde buldum aşkı…hangi dertli gönüllere aksettim…bilmiyorum…her zaman olduğu gibi bilmiyorum….

Suçu mu karşımdakinin…güvensizliğin bedelini çekecek kadar masum değil mi….yüreğim bu kadar yufka mı…hangi taşların altına sakladım güzel duygularımı…hangi tuğlaları ördüm de girmeye korkar oldu aşk kalbime…uzaktan göründüğüm kadar derbeder miyim ya da?...neye bu korku…kime bu çekince…hangi masum güzelin sırtında bedelim…neden olması gerekende değil…neden her suçsuz bir suçlunun günahını çekmekte….

Olgunlaşmak böyle mi olur…tecrübe edinmek bu hayatta…geçecek birkaç dakika var belki önümde…bu kadar faniyken ömür nekadar doğru gönlünün aktığına setler çekmek….korku!....sebep korku mu?...düş kırıklarıyla mı dolu hayatım….sebep korku mu tekrar kırılmaktan….çözüm duvar mı örmek yüreğine,hislerine…tertemiz sevgine……

Ne yapsam ne düşünsem çıkamaz oldum….bende masumdum bir zaman..ve bende çektim birinin günahını…bende ödedim suçsuz iken bir günahkarın bedelini….bir kısırdöngü gidecek mi böyle…yârin yalvaran gözleri gözümde…yüreğinde ki haykırışları kulağımda….hisleri benliğimde…sevgisi ise gönlümde…böyle iken bu tezatlık bu bedbinlik neye….bencillik bu kadarmı önde…böyle mi olmalı…hayır olmamalı…

Haykırsam mı gel diye…tut gönlümden..çöz dilini…anlattırıver olup biteni…..dinle bıkmadan usanmadan…sonra ver kararını….mutluluk istiyorsan gönlümden…uğraşma..git başka limanlara…olmadığı kadar kederlerde yüreğim…sevginin bile çare olamadığı kadar diplerde…biliyorum suçsuzsun….biliyorum gğnahsızsın…biliyorum tertemiz bir sevgi beslediğin….mutluluk istiyorsan uğraşma….yitireli hatırlamadığım kadar zaman oldu…
Belki değmezlere..belki hiçlere heba oldu..ama oldu işte…giden gitti…belki dönmemek üzere…belki de bir gülüşe saklandı..bir tebessüme…bir gül bana yâr..belki senin tertemiz sevginde…

Haykırsam kaç vakit dolacak..kaç zaman daha gidecek kalan ömrümden…son nefesimde çıkacak belki…belki yaşanmışlığımın en başında….dedim ya hayatım bir muamma…çelişkilerdeyim…derin bilinmezlerdeyim….seçim senin…hayat senin…gönül senin….
Ah hayat….ah bu hayatı anlamlandıran insan!....bazen bir bebek kadar masumsun..bazen tarifsiz bir zalim….limanlarım sana kapalı artık zalim….uğrama masum…seni kirletirim…!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sessiz ve Issız

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevda... [Şiir]
Izdırap... [Şiir]


gökçe han kimdir?

henüz bazı seylerin başındayım ama bilirimki bir başlayışa başlar herşey . başladım umudum zirvelerde bitmesi. bellimi olur belkide seneler sonra kitabımı okursunuz :)sağlıcakla kalın

Etkilendiği Yazarlar:
cemal safi,atiila ilhan,iskender pala,senai demirci,yunus emre,fuzuli,elif şafak,necip fazıl kısakürek


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © gökçe han, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.