..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Dilek




30 Temmuz 2007
Hep Yalan Söyledim  
Dilek
'AŞK'İNSANIN KENDİ İÇİNDEKİ GÜZELLİKLERİ BAŞKASINA YÜKLEMESİDİR,'SEVGİ'İSE İNSANIN KENDİ İÇİNDEKİ GÜZELLİKLERİ BAŞKASINDA BULMASIDIR.


:AEHC:
İnsanlara hep yalan söyledim.
Doğruyu hakedenleri hiç görmedim çevremde.
Hepsi bana bir şekilde yalan söyledi.
Olmayan işleri yaptıklarını, olmadıkları şeyleri olduklarını söylediler.
Bende her zaman onlara cevap olarak yalan söyledim.
Onlar bana "prensim" dediyse bende onlara aslında vezir olduğumu söyledim.
Onlar bana prensesim dedilerse bende onların yalanlarına uyup onlara prenses dedim.
Onlar bana aşık olduklarını söylediler bende onlara aşık olduğumu söyledim.
Onlar aşık olmamışlardı, -bende -ben esasında sevmemiştim bile onları ama onlar herşeyi istedikleri gibi gördüler.
Daha doğrusu ben onlara istediklerini gösterdim devamlı olarak.
Şimdi gerçek duygularımı söyleyerek rahatlıyorum.
Ne kadar düşüdüklerimi söylemesemde ben sadece bunları söyleyerekte rahatlayabilecegimi biliyorum.
Gerçeklerim aşk hakkında...
Söylemek istediklerim aşk hakkında...


ŞAHSEN AŞKA İNANMAYAN BİR İNSANIM. DAHA DOĞRUSU İNSANA DUYULAN AŞKA İNANMIYORUM. AŞK 'EN'LERİ İSTER(EN DOĞRU,EN GÜZEL,EN KUSURSRZ,EN SAMİMİ...VS). OYSA HATASIZ EKSİKSİZ HİÇBİR İNSAN OLMADI BU HAYATTA OLMAYACAKTA. DOĞRU OLAN SEVGİDİR DİYORUM. 'AŞK' İNSANIN KENDİ İÇİNDEKİ GÜZELLİKLERİ BAŞKASINA YÜKLEMESİDİR, 'SEVGİ' İSE İNSANIN KENDİ İÇİNDEKİ GÜZELLİKLERİ BAŞKASINDA BULMASIDIR. BU YÜZDEN SEVGİ GERÇEK AŞK İSE YALANDIR.


(Ne kadar göndermek istediğim kisiye göndermiyorsam da birinde olsun istedim bu yazı..En azından neden göndermek istediğim kişiye göndermiyorum çünkü artık onunla muhatap bile olmak istemiyorum.
kendi küllerim içinden bir anka kuşu gibi yeniden doğarken olmaz.
Bundan 5 yıl önce "T..." kötü bir yangında yanıp öldü yerine anka kuşu misali mad_prof doğdu
ve oda yenilenme özelliğini kaybetmemiş. Yeniden mad_prof olmak çok güzel bu küçük arayı hiç unutmayacak olsamda bu aranın hem güzel hem heyecanlı bir o kadar da acı verici olduğunu her zaman hatırlayacagım )

Mad_Prof (29 Temmuz 2007)



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kahkaha
Sen Yoksun
Sayıklamalar
Üç Nokta
Gel...
İtiraf
Sızı...
Dur (Ma) !
Hala Aşıksın Sen... Ama Sadece Şarkılarda...
An Sızı'n

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Şehri Ağlattın Sen [Şiir]
Zaman [Şiir]
Bahar Gözlüm... [Şiir]
Beste [Şiir]
Yağmur [Şiir]
Duyacaksın... [Şiir]
İki Harf [Şiir]
Yaşanacak Sevdanın Şiiri [Şiir]
Bir Daha Sevmeyeceğim [Şiir]
ve Kaybetmek Seni [Şiir]


Dilek kimdir?

Bakakalıyorum aynalara. . . . Yirmibeş yılın ardından öylece bakarken, Bak - kalıyorum bir başıma.

Etkilendiği Yazarlar:
Nilgün Marmara, Tezer Özlü, Murathan Mungan, Selim İleri, Cesare Pavese, Virginia Woolf, Sylvia Plath, A.H.Tanpınar, Tomris Uyar, Mina Urgan, Özdemir Asaf, Didem Madak, Oğuz Atay, Attila İlhan, Cemal Süreya, Turgut Uyar, Ferit Edgü, Lale Müldür


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Dilek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.