Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine |
|
||||||||||
|
Bugün haberini aldım Yabancı Seni görmüş rüzgar başka kollarda Haber verdi... Eski dostuz ya... Seviyor onu dedi, hem de çok Kandırma kendini o artık yok... Alış dedi... Hani bırakmıştın ya bu sevdanın peşini Unut dedi... Daha silemedin mi gözlerinin selini Sevme dedi... Unut... Yine açtım penceremi Yabancı... Belki gelir eski dostum diye... O da mı unuttu beni ne? Bugün uğramadı pencereme... Üzüldüm... Hıçkırdım belki de Ama gelmedi diye değil, o da unuttu diye... Sonra uyudum... Belki rüyama gelir diye Bekledim... Gelmedi yine de O da mı unuttu beni ne? Eyvah! dedim... Sen de gittin Yağmura sordum, o da görmemiş Sonra düşledim Düşümde gördüm seni Yabancı... Düşümde sevdim hayalini... Bugün uzandım yatağıma Yine... yine seni düşledim Sonra kestim ümidi rüzgardan Sordum martılara Geçti mi eski dostum dedim Süzgündü bakışları, belli ki üzmüş biri onları Görmedik rüzgarı dediler... Sordum utanarak... Yabancıyı gördünüz mü? Gördük dediler... Elinde başka el! O an süzüldü gözlerimden hıçkırarak gözyaşlarım Dayanamadı geldi rüzgar, unutmuş! dedi O an anladım, niye gitti, gelmedi... Eski dostuz ya...! Belli ki istemedi üzülmeni... Sonra gel dedi, gidelim buralardan... Belki biri de sana yazıyordur bu mısralardan... Uydum aklına... Eski dostuz ya... Haydi! dedim... Bir ümit... Gidelim! Gittim... Bir de ne göreyim! Bir çift kanlı göz... Sana ağlıyor dedi rüzgar... Yıllardır... O zaman anladım gerçekleri.. Nasıl yanlış insanı seçtiğimi... Ben bir Yabancıya ağlarken Nerden bilebilirdim o siyah gözlerin Benim için acı çektiğini...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © seval, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |