Zamanı gelen bir düşüncenin gücüne hiçbir ordu karşı koyamaz. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Ya bekleyeceksin bir ömür Çekeceksin kahrını Ya da veda edeceksin hayat yoluna Her şeyi yarıda bırakarak... Ne dersen de,iki yol var İki yol varsa, İki son olacaktır elbet Ve bu birbirine karşıt iki yolsa Biri iyi olacaktır bil ki, Diğeri kötü. Sen vereceksin kararını Dersen ki verin bana, Bu hayat benim Buyur:tüm dikenli güller senin Dorukta yaşanan aşklar, Öldüresiye yapılan kavgalar, En derin ayılıklar hep senin Dur bitmedi daha Tüm sevgiler senin: Dostlar,yoldaşlar,arkadaşlar, Ama hepsinin arasındaki En koyu yalnızlıklar da senin Ağlayışlar hep senin, Gülümseyişler yine senin Bir şartı var yalnız bu yolun Bitip tükenmek yok yarı yolda, Her an dimdik duracaksın hayatta Dolu dizgin yaşayacaksın bir ömrü Gelelim diğer yola Dersen ki bana yalnızlıktır Benim huzurdan anladığım Buyur:tüm bacası tütmeyen evler senin Gecenin günahları örten yüzü, Kapıları çalmayan tüm aydınlıklar Her şeyi kararında yaşayışlar hep senin Dur daha bitmedi Tüm sessiz bekleyişler senin, Susuşlar,kayboluşlar,karanlıklar Ama katlanabilirsen bütün bunlara Tüm yalnız yaşanan mutluluklar da senin Dipsiz kuyular hep senin, Hayata uzaktan bakmak yine senin Bir de şartı var bu kimsesiz yolun Unutacaksın yaşama dair ne varsa Arayıp sormayacaksın ne bir eş,ne de bir dost Sukunet edeceksin bir ömür Yürü haydi nereye gidersen git, Aydınlıklar içinde karanlıklar da senin, Karanlıklar içinde aydınlıklar da...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © meliha, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |