Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
Kalbinin olduğu yerden başladım öpmeye, Dilimle tıkadım damarlarını Ölür gibi oluşun ondan... İğfal ettim kanında yüzen tüm albalıklarını Ağlar gibi oluşun ondan... Duvarlara kazınmışken Gloria Ben tüm gün yenildim sana Değişmiyor artık mevsimler Biz hep burada bu yokuşta Evrenler sığdıracağız elimizi üşüten kartopuna Biraz derin soluklansam Parmak ucuma değiyor deniz Kıyamet geldi sanıyor gül ağacı Yanıbaşımızda başlıyor göç Tüm sevdiklerimiz kuşlar Gloria Ve gül ağacı çoktan gitti Sen taşıyacaksın artık gülleri Karşısı Rusya Ama nerede biraz ağlarsa Gloria Orası Akdeniz Göçü bitirmiş kuşların titrettiği Beyaz kanatlara ayna olacak derisinde Cennet içimde Cehennem gölgeme Ne güzel gözyaşın var Gloria Akdeniz tuzdeniz sayende! Buharlar sarsılıyordu ateşlerde İnsan nefsine kar yağıyordu Yedi rengi birden yediler Bu moğol bakışlı çingeneler Ağızlarında alaca Dimahlarında milat olmanın sevinci Yedi rengi birden yediler Ve burayı yurt edindiler Gloria Karşısı Rusya Ve sen bembeyaz bir hastasın Dilimi çeksem Gloria Kanın öldürecek bedenini Kanın titretecek alemleri Tanrı çoktan gitti Sen düşüneceksin Gloria Burayı yurt edinenleri Karadenizden girip Akdenizden yükseleceksin Ve göçü bitireceğim Sen göçten döneceksin Buharlar sarsılacak pencerelerde Sen yağdıracaksın karı Bembeyaz hastalığın eşsiz soyu Serbest kalacak evrenin kanı O yokuş, evrenler, kartopu Ve benim ağzım da alaca Ben başlattım ben bitireceğim Bırakacağım kendimi sulara Sen ölünce su ol diye Gloria!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © berrak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |