..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilmek kadar kuşku duymaktan da zevk alıyorum. -Dante
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > seçkin gündüz




20 Haziran 2007
... Öç...  
İçimi , içimdeki istekleri tümden söndür. Söndür ; onlar olayın tanığı sanki.

seçkin gündüz


Çıldırmışsın ama dediğin de hoşuma gitti. Öyleyse , özgürlüğü muştula bana. Haydi...


:AGDC:

Susma , buna da inandır beni. Odaymış ha! Kanmaya istekliyim yeter ki azıcık sen de savun.
Yeni bir oyunun yine: Dediklerim gerçekleşiyor. Enine doğru çekiştirince genişliyor oda. Boyuna da itince, ooh ... Soluk alamıyordum. Sıra karanlıkta. Sonra da soğukta , nemde.
Usandım bu çul çaputtan , bana giysilerimi ver.
Çağrısız konuklarımı gönderen sensin. Dakiktirler. Kimisi yalnız gelir, kimisi birlikte. Üşüştüler mi gitmek bilmezler. Peş peşe gelen istekler... Çoğaldıkça çoğalırlar. Öbürleri gibi araç - gereç kullanmazlar. Senden daha acımasız olduklarını bildiğin için sonunda bu silaha başvurdun. Aşağılayıcı sözlerine, işkence aygıtlarına dayandığımı gördün. İsteklere katlanamayacağımı sonunda sezdin demek. Onları üstüme salışının nedeni bu. Gülme! Doğru söylüyorum. Beni isteklerle kuşattın. Sözümü kesme. Ayakta zor duruluyor ; uzan! diyorsun. Taran , demenden de beter. Bu da mı bir yöntem?! Çok alçaltıcı , elezerce.
Yalan senin beyninde. Tutarsız sorularından belli. İlişkilendiremiyorum. Gerçek dışı yanıtlar bekliyorsan yanılıyorsun. Bana hiç inanmadın. Günlerden bir gün , hiç değilse bugün inan. Her şeyi anlattım ya. Yaşarcasına. Kaç kez. Artık bırak bu oyunu ; beni. İçimi bunaltıyorsun.
Durumu saptırma. Görüyorsun! Karşına bırakılmış nesne gibiyim. Oysa onların bile gücü var. Söz dinleyen nesnelere döndüm. Kapıya , açıl! diyorsun, açılıyor. Gel! deyince geliyor masa. Şu an dediklerini yapacak güç de kalmadı bende. Öyle işlevsizim ki...
Başlama yine. O, ben değilim. Sürekli söylüyorum. Ben , o değilim. Üsteleme, sana inanmıyorum. Bildiğim tek şey ; nesneleştim! Doğru , kimliği belirsiz nesnelerdenim. Üstelik uçamayan . Yalnızca sizlere görünen.
Kim olduğunuzu tam çıkarttım dediğim an yadsımalarınızla kafamı karıştırıyorsunuz.
İnsanın kendini yargılayabilmesini kolay mı sanıyorsun! Hem durup dururken niye! Savlar üretip yorma kendini. Beni anlamıyorsun.
Deli misin sen?! Anımsanacak bir şey yok ki. Şu an yalnızca pusatlanmış istekler var ; giderek çoğalan , güçlenen. Hiçbirinin gerçekleşmeyeceğini bildiğim , böylelikle bana yaşam boyu işkence çektirmeye ant içmiş istekler kuşatmış her yanımı. Ayaklandırdın onları bir kez, bastıramıyorum. Kurtar bu dayanılmaz acıdan , bitir beni. İçimi , içimdeki istekleri tümden söndür. Söndür ; onlar olayın tanığı sanki.
İstekler karşımda mı? Ne demek istiyorsun? Alayın sırası değil! Duyuncum mu sizleri çağırdı? Suçum nedeniyle, öyle mi? Benden başkası bilmese de? Bilseler daha mı iyi olur, anlayamadım?
Acıya yeterince doydum! Aklandım üstelik. Sonlandır yaşamımdaki aylar süren kesintiyi. Öç almak isteseydi inan bu denli başarılı olamazdı. Hepiniz , üstelik sen ; ondan çok daha yeteneklisin. İçlerinde en başatı senmişsin doğrusu. Kim bilir bu kaçıncı deneyimin?
Yeter , duymak istemiyorum. Beni gece gündüz göz hapsinde tutan sizler ; her biriniz benim yarattığım kaçınılmaz isteklerimden biri miydiniz?! Şu an sen de mi onlardansın ?! Dahası?!. Sus... Sus diyorum . Çıldırmışsın !! Çıldırmışsın ama dediğin de hoşuma gitti. Öyleyse , özgürlüğü muştula bana. Haydi...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Adı Batasıca
Diye Diye - 2019
Üç Yavru - "Bölüm"
... Dün...
... Çağrı...
... O...
Onarım
Pastırma Yazı
Onarım
Sağaltım

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İletişim
Bilet

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ben... [Şiir]
Unutma [Şiir]
Hayvanlarım [Şiir]
Kedi... [Şiir]
Dilek [Şiir]
The Day Of Solar Eclipse [Şiir]
Parmak [Şiir]
Gül... [Şiir]
Zorba [Şiir]
The Forbidden Apple [Şiir]


seçkin gündüz kimdir?

Yazarlar ansiklopedisi-2001 Encyclopedia of Turkish Authors-2004 Türkiye Edebiyatçılar ve Kültür Adamları Ansiklopedisi-2006

Etkilendiği Yazarlar:
Yıldızları Beklerken adlı ilk öyküsü Çağrı dergisinde yer almıştı. Diğer ürünleri Türk Dili ,Çağdaş Türk Dili , Damar , İnsancıl ,Varlık , Yazıt , Dil Dergisi , Abece , Üçüncü Öyküler ,Gırgır , Bay ( Yugoslavya ) , Şafak ( Yunanistan ) , Kafdağı


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © seçkin gündüz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.