..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Yeraltı > çırak




17 Haziran 2007
Kokuşmuşluğum ve Gece ve Sen Bir Taraftan  
çırak
...


:AIGE:
Soğuk bir gecede kaybettim kendimi. Kendimi yada seni. Hemde öylesine bir kaybedişti ki bu nasıl olduğunu bile hatırlamıyorum. Ölemeyecek kadar yorgunum bu gece. HEY DİNLEYİN BENİ! İYİ GÖREMİYORUM BANA DOĞRU GELEN O MU? Lanet şarabı gene fazla kaçırmışım. Kendimi ağır ve hazırlıksız hissediyorum. NEREDE BENİM AŞKIM? TANRIM? Dışarıdayım. Gecenin içinde ve hala dövüşebilecek durumda. Akıllıların yarışına giren bir aptal gibi. Kim bir aptalla olmak isterki? diye geçiriyorum içimden. Ve bence de haklısın diye bağırıyorum gecenin karanlığına. Canım yandığı için bağırıyorum. Hiç dinmeyecekmiş gibi yanıyor canım. Nefesim yetmiyor acısını dindirmeye. Bir kaç defa daha bağırıyorum. Sesim çatlıyor, öksürmeye başlıyorum ve kaldırıma kusuyorum. Kusarken sıkı küfürler geliyor etraftan ama kimse yanaşmaya cesaret edemiyor. Hazırlar ama cesaretleri yok. Ben hazır değilim ama cesaretim var. Korkunç geceler yaşadığım zamanlar aklıma geliyor. Farketmez?! diyorum kendi kendime. Acıya acı karşılık gelir ancak. Siliniyorum ve yürüyorum. Kısık sesle fısıldayarak mırıldanıyorum. Mırıldanıyorum ama ne dediğimi ben bile bilmiyorum. Belki de bilmek istemiyorum bir ben daha ölürken. . . bir beni daha öldürürken. . . Bende kötü olan herşey sende iyiyken yanlışlıkla senide sürükledim bokun içine. Biliyorum ve kirlettim seni. Umarım bir gün işine yarar bu kirlenmişlik. Gece oldukça karanlık ama umurumda bile değil. Yutsun sonsuzluğunda beni. Şimdi paylaştıklarımızın neredeyse anlamı kalmadı verdiğimiz sözlerin, gülümsemelerin yada sevişmelerimizin yada . . . Her neyse. Kalmadı işte onlardan hiç biri. Ölemeyecek kadar yorgunum bu gece. Kulaklarımda ve gözlerimde sen varsın. Ağzının kokusu ve tiksindiğim saflığın. Neden ben? diye sormayacağım. Biliyorum çünkü nedenini. Ben doğuştan sarhoşum güzelim. Doğuştan deli. Doğuştan ölü ve gecenin karanlığı bebeğim, bilirsin hep sevdim o tarafı. Kokuşmuşluğum ve gece ve sen bir taraftan. Biliyorum mutlu olabilirdik. . . eğer isteseydik. . .



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Örter Gece Yaraları Saklarmışçasına

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bazı Geceler [Şiir]
4. 30 [Şiir]
Bir Ölüden Tek Farkım Yaşıyor Gibi Gözükmemdi [Şiir]
Çırılçıplak [Şiir]
Uzaklara Yürüyüş [Şiir]
Ayna [Şiir]


çırak kimdir?

.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © çırak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.